Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kryptonit skrev:Jag kommer att vara där(om det nu inte regnar hela tiden)
n'Lasse skrev:Affe_R1 och jag snackade om att åka dit på lördagen om det är bra väder. När ska du åka Krypto?
vad är: förmodligen ganska tidigtKryptonit skrev:Jag åker förmodligen ganska tidigt på lördagen (ca 10:00). Kan vara trevligt med lite sällskap på vägen![]()
Affe_R1 skrev:vad är: förmodligen ganska tidigt![]()
Penguin skrev:Blir det bra väder så kommer nog jag och Sphyrnis dit och visar upp oss också!![]()
Vi kan ju om inte annat samåka allihopa. Hoppas verkligen att vädret rättar sig till tills dess bara, annars blir jag mäkta besviken.![]()
M:et skrev:Eller var det bara för att driva ut molnen över Gotland.
Penguin skrev:Krypto ----> 10.00 är en bra tid.......ATT GÅ UPP!![]()
Penguin skrev:Exakt! Du har missförstått mig rätt!![]()
Minns du vad jag sade om att prioritera? Vi riktiga knuttar lägger pengarna på att åka istället för att festa........
Jag har precis beställt ett Pirelli RST supersoft som bara har gått 7 varv på Valencia. Det lär läggas på inför nästa Kinnekullekörning. I kombination med rejsdäck även fram så lär det gå undan!
Krypto ----> 10.00 är en bra tid.......ATT GÅ UPP!![]()
M:et skrev:Snart är det läge för dig att köpa en beggad rejshoj och köra med. Det står inte på länge förrän du repar upp fina Hondan, ta det lugnt!!! Du byter snart däck oftar än jag tvättar sängkläderna!
Penguin skrev:Mav ------> var i V-ås är det saker och ting händer under dagarna då? Så att man vet vart man ska ta vägen.....
Kryptonit skrev:Johannisbergs flygfält![]()
Om du inte vet var det ligger rekommenderar jag gula sidorna. Välj karta och sök på johannisberg![]()
http://www.gulasidorna.se/
Mav skrev:Öhh Småtjejerna är nere i stan ju!![]()
Kryptonit skrev:![]()
Ja! Vi struntar i motorcykelracen och ställer oss vid skrapan och poserar istället![]()
Samma fråga... var någonstans Kl 10.00R6-Drutten skrev:Hakar ochså på om vädret tillåter, tiden var kl: 10.00 ?? men var möter ni upp innan ni åker ?Pumpen....?
Affe_R1 skrev:Samma fråga... var någonstans Kl 10.00![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |