Bikeweek, stor debutant och SM/SO

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Så, vem vet vad som gäller för licensträningarna på kvällarna under bikeweek? Vad kostar det per dag osv?

Vilka ska köra stor debutant 23/7 respektive SM/SO helgen efter? Själv är man anmäld till båda och skall troligen även göra ett inhopp i Enduranceloppet.

Hoppas vi ses där!

sunkan skrev:
blir bara SO för min del.

Se nu till att inte vara ivägen i starten den här gången. Din start på Sviestad sabbade hela min A-final när jag fick slå av för att inte braka in i baken på dig. :7peta

Ska köra StorDeb + SM/SO, och tänkte vara kvar under hela BikeWeek oxå. Har fasen blir det med Licensträningar, är det varje kväll eller?

Penguin skrev:
och skall troligen även göra ett inhopp i Enduranceloppet.

Hoppas vi ses där!

oj oj oj, nu för du ERF talibanerna på dig.....
kul, vem skall du åka med?

Penguin skrev:
Se nu till att inte vara ivägen i starten den här gången. Din start på Sviestad sabbade hela min A-final när jag fick slå av för att inte braka in i baken på dig. :7peta

Jaha ok det var inte så att jag hade en man framför mig som jag inte hade lust att köra över. :3freak
Inte för att vara taskig men man kan fan inte skylla på andra bara för det gick dåligt.

Föresten du kanske kan börja med att kvala bättre än mig hehe :7peta

Last edited:
sunkan skrev:
Jaha ok det var inte så att jag hade en man framför mig som jag inte hade lust att köra över. :3freak
Inte för att vara taskig men man kan fan inte skylla på andra bara för det gick dåligt.

Jamen då satt vi ju i samma båt då. Var inte meningen att skylla på nån, så ta inte illa upp. Var mest på skoj sådär...

Macke skrev:
Ska köra StorDeb + SM/SO, och tänkte vara kvar under hela BikeWeek oxå. Har fasen blir det med Licensträningar, är det varje kväll eller?

Har precis mailat Tony på KMF för att höra om detta. :tummenupp

Penguin skrev:

Du får väl helt enkelt gasa mer, så att du säkert ligger före Sunkan.
Inte svårare än så ju :-p

;-)

Penguin skrev:
Jamen då satt vi ju i samma båt då. Var inte meningen att skylla på nån, så ta inte illa upp. Var mest på skoj sådär...

Lugnt. det är svårt att se ironi på forum hehe ses på åsen. :banana

Jag kommer upp i mitten av veckan... skulle gärna kört B tävlingen :(
Men jag får gasa destumera på SM/SO tävlingen :yoparty

Kristoffer

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden