Bikeweek.körningen

Bra kört neonmannen!..

Men stopp nu, 2 sek försprång får räcka.. annars får jag köra på 120% av min kapacitet på lördag.. ;)

Race 2

Nu äre 130% av min kapacitet...... :gnissla

Hehehe, det går utav bara farten just nu.

Var lite oinspirerad då racet drog igång. Men vaknade till på allvar efter några varv. Tappade många placeringar i starten pga att jag inte kommer iväg ordentligt. Slutligen så kom jag underfund med att det är TC;n som går in eftersom framhjulet är i luften. Måste komma på en lösning för att undvika detta. Man har inte råd att sjabbla bort massa placeringar på de första 300 metrarna.

Var 12;a efter första varvet. Efter några varv började jag köra om folk som besatt. Men stundtals så gick det lite på lösa boliner. Plockade in 5 placeringar och slutade racet på 5;e plats i 1000 cc klassen. Då får man komma ihåg att de som var framför mig ligger i toppen av BOTT eller kör i Superbike klassen. De låg och körde 1.07 - 1.08 tider, så de herrarna hade jag inte en chans att komma ikapp.

Men viktigast av allt... ÄNTLIGEN så fick jag köra på tider under den magiska 1.10 gränsen. Satte 3 stycken 1.09 tider där 1.09.8 numera är mitt nya pers. Förbättringen under dagen blev 0.7 sekunder.

Helt vansinningt raskt...man får lyfta på hatten. :) Hoppas det håller i sig till helgen, och att ni båda uträttar storverk, håll oss uppdaterade!

Hehehe, det går utav bara farten just nu.

Var lite oinspirerad då racet drog igång. Men vaknade till på allvar efter några varv. Tappade många placeringar i starten pga att jag inte kommer iväg ordentligt. Slutligen så kom jag underfund med att det är TC;n som går in eftersom framhjulet är i luften. Måste komma på en lösning för att undvika detta. Man har inte råd att sjabbla bort massa placeringar på de första 300 metrarna.

Var 12;a efter första varvet. Efter några varv började jag köra om folk som besatt. Men stundtals så gick det lite på lösa boliner. Plockade in 5 placeringar och slutade racet på 5;e plats i 1000 cc klassen. Då får man komma ihåg att de som var framför mig ligger i toppen av BOTT eller kör i Superbike klassen. De låg och körde 1.07 - 1.08 tider, så de herrarna hade jag inte en chans att komma ikapp.

Men viktigast av allt... ÄNTLIGEN så fick jag köra på tider under den magiska 1.10 gränsen. Satte 3 stycken 1.09 tider där 1.09.8 numera är mitt nya pers. Förbättringen under dagen blev 0.7 sekunder.

Fint kört, härlig rapport:tummenuppKul att du kan jefflas lite med T-påsen, han måste ju ha en morot att utvecklas, eller hur?:D

Nu är första kvalet avklarat. NeonMannnen kvalade in som 4;a med 1.09.219 endast 0.3 sekunder till pole position.

T-påsen slår till med personbästa, 1.11.962 och startar som 18;e.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman