Biketek vs ProHeat däcksvärmare

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Jag har funderingar kring däcksvärmare och tittar på att köpa antingen Biketek från MC-Online alt ProHeat från Grevens.

Någon som har några omdömen om dessa? Biketek är ca 500,- billigare just nu än ProHeat. Finns det andra fabrikat i samma prisklass som kan rekommenderas?

Jag är hobbybanåkare så jag skulle gissa att bägge funkar lika bra men man vet ju aldrig.

tja jag har Pro Heat och de funkar iallafall som tänkt :) Bra med andra ord.

hej. jag har biketek och tycker dom funkar bra, ser väldigt många i depån som har likadana, så dom kan ju inte vara så dåliga då ju :)

hej. jag har biketek och tycker dom funkar bra, ser väldigt många i depån som har likadana, så dom kan ju inte vara så dåliga då ju :)
Jag har inte sett så många här norrut så det var därför jag ville kolla vad ni andra tycker.

Det verkar som att det skall funka bra vilket jag än köper. Just nu känns det som att allt är bättre än att vara helt utan. Väldigt halkigt de första 5-6 varven.

just moto gp värmarna har ja hört att dom är inte så bra, annars är ju dom billiga med

Jag har inte sett så många här norrut så det var därför jag ville kolla vad ni andra tycker.

Det verkar som att det skall funka bra vilket jag än köper. Just nu känns det som att allt är bättre än att vara helt utan. Väldigt halkigt de första 5-6 varven.

Om någon undrar så blev det Biketek. Har inte provat ännu men allt är säkert bättre än att köra ut på kalla däck.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back