Bikes Fiktionspriser på Slipon ?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Var det nån som läste testet av olika Slipon i senaste Bike?

Där skriver de att en dämpare från Micron kostar 3758:- men jag har fasen inte sett nån för billigare än 4995:- (på sidan 5 i samma tidning)

Nu är frågan, är det nån som vet VAR de har fått det priset, dvs var man kan köpa ett sånt slipon till det priset? eller om de helt enkelt gjort en tabbe (igen ?) och skrivit fel i prisuppgiften? :rodnar

Mattiaz skrev:
Special Prize only for you eller??? :rodnar

Berätta! VAR köpte du det :whip

Yamahacenter i Göteborg... Jag hade flyt....

När jag var där och fick prisuppgift och beställde det så kikade han i förra årets prislista. Sen när jag kom och skulle hämta det så sa han ett pris som var x antal hundralappar dyrare, då sa jag ju att jag hade fått ett pris på 3400:- tror jag att det var, så eftersom de hade gjort fel så fick jag köpa sliponet för det priset som de sa när jag beställde... ibland ska man ha tur.... :) :tummenupp

Mattiaz skrev:

Där skriver de att en dämpare från Micron kostar 3758:- men jag har fasen inte sett nån för billigare än 4995:- (på sidan 5 i samma tidning)

Nu är frågan, är det nån som vet VAR de har fått det priset, dvs var man kan köpa ett sånt slipon till det priset? eller om de helt enkelt gjort en tabbe (igen ?) och skrivit fel i prisuppgiften? :rodnar

Tja. 3758 plus moms blir väll ca 4600 så de kanske har glömt lägga på Moms??

Nu är frågan, är det nån som vet VAR de har fått det priset, dvs var man kan köpa ett sånt slipon till det priset? eller om de helt enkelt gjort en tabbe (igen ?) och skrivit fel i prisuppgiften?

Om du läser i Tekniska data så står det att det slipon-et de testat var av aluminium (för 3758) och det står inte om den är rund eller oval. I annonsen är det oval kolfiber eller titan för 4995. Om de jämför färgen på bilden i testet o bilden i annonsen så ser det inte ut att vara samma färg heller. Jag vet dock inte om Micron gör nåt slipon i aluminium. Dessutom står det i faktarutan i testet att materialet är aluminium trots att det står titanium på slipon-et. Snurrigt.

Jag köpte ett Micron kolfiber som var RUND för 3900 förra sommaren.

Skäggis skrev:

Nu är frågan, är det nån som vet VAR de har fått det priset, dvs var man kan köpa ett sånt slipon till det priset? eller om de helt enkelt gjort en tabbe (igen ?) och skrivit fel i prisuppgiften?

Om du läser i Tekniska data så står det att det slipon-et de testat var av aluminium (för 3758) och det står inte om den är rund eller oval. I annonsen är det oval kolfiber eller titan för 4995. Om de jämför färgen på bilden i testet o bilden i annonsen så ser det inte ut att vara samma färg heller. Jag vet dock inte om Micron gör nåt slipon i aluminium. Dessutom står det i faktarutan i testet att materialet är aluminium trots att det står titanium på slipon-et. Snurrigt.

Jag köpte ett Micron kolfiber som var RUND för 3900 förra sommaren.

Mitt Micron är i Aluminium.

www.duells.se där kan man kika vilka slipon som finns....

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back