Bike's begagnatguide

JoPPe

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Flertalet
Glad i hågen skulle jag köpa Bike's begagnatguide men ingen av mina tre lokala butiker hade den dessvärre... Finns det nå'n vänlig själ som har den och som orkar scanna in guiden för Suzuki GSXR 600 1997-2000 och posta här som jpeg eller nå't?

Tackar ödmjukast för assistans,

M.v.h.

Glad i hågen skulle jag köpa Bike's begagnatguide men ingen av mina tre lokala butiker hade den dessvärre... Finns det nå'n vänlig själ som har den och som orkar scanna in guiden för Suzuki GSXR 600 1997-2000 och posta här som jpeg eller nå't?

Jag kan skriva....från bike katalogen...(står ej miltal)

Suzuki GSX-R600
1997: 36000kr
1998: 39000kr
1999: 42000kr
2000: 45000kr

Jag kan skriva....från bike katalogen...(står ej miltal)

Tack, men det var inte det jag var ute efter. Jag var ute efter recensionen efter deras testkörningar av hojen. De har ju samlat in alla recensioner på alla hojar de har kört och kortat ner dem till "bantade referat" för varje hoj... Det var det jag var ute efter.

Tack ändå ! :)

Tack, men det var inte det jag var ute efter. Jag var ute efter recensionen efter deras testkörningar av hojen. De har ju samlat in alla recensioner på alla hojar de har kört och kortat ner dem till "bantade referat" för varje hoj... Det var det jag var ute efter.

Tack ändå ! :)

Det kan jag svara på också (gäller alla årsmodeller) suzuki gsx-r är snabb mycket plast och sönderkörda dvs japanjunk...KÖP EN DUCATI MONSTER!!!! :yoparty

Jag har lite tråkigt, så detta blev mitt lilla kvällsprojekt! Har dessvärre ingen scanner, och efter att ha funderat på att skriva av hela texten i ett inlägg så kom jag på att jag ju har en digitalkamera med hyffsad upplösning. Jag har provläst och det går finfint! :-D Dock hittar jag ingensatns att slänga upp skiten, bilden måste nog vara i orginalstorlek (typ 3mb) för att man skall kunna zooma in och läsa, men jag skulle kunna mejla den till dig om du vill.

/perris

Last edited:
annars har jag förra årets beg-guide i pdf-format... står exakt samma om just gsxr 600 i den som i den nya!!

Det kan jag svara på också (gäller alla årsmodeller) suzuki gsx-r är snabb mycket plast och sönderkörda dvs japanjunk...KÖP EN DUCATI MONSTER!!!! :yoparty

Då tackar jag för ett mycket konstruktivt och informativt inlägg från Din sida.

M.v.h. J

P.S Vad är det för fel på folk? Är det otillåtet att på "sporthoj" bete sig trevligt och använda en korrekt meningsbyggnad? D.S

Den pdf:en skulle jag gärna vilja kika i... vart hittade du den? Kan du maila den?

Ska försöka få till upplägg av bild.

// Racerpelle

Bifogat

• P4170001.jpg
    P4170001.jpg
    118 KB · Visningar: 159
finns CBR600F (3) i katalogen? syster ska köpa en, vore intressant om de är bra pris eller om de är prut läge.

Back