Bikes & Babes! (Moraltanter undanbedes!)

dddcf97e4ee9050f37d24a536d8b786a.jpg

Hojen är precis bakom fotografen.

Första besöket i den här tråden, men en sak kan jag försäkra: "Bikes and babes" funkar inte. Jag har testat i årtionden utan att kunna locka några brudar. I o f s så kör jag mest Honda CB250 och Suzuki GT125, men ändå. Och så är jag närmare 70 år och tandlös, men inte ens brudar över 50+ verkar intresserade. Så nästa vecka ska jag gå över till min Volvo 240 med stereo, och rocka loss till Creedens och ZZ Top. Det ska väl ändå ge önskat resultat.

Första besöket i den här tråden, men en sak kan jag försäkra: "Bikes and babes" funkar inte. Jag har testat i årtionden utan att kunna locka några brudar. I o f s så kör jag mest Honda CB250 och Suzuki GT125, men ändå. Och så är jag närmare 70 år och tandlös, men inte ens brudar över 50+ verkar intresserade. Så nästa vecka ska jag gå över till min Volvo 240 med stereo, och rocka loss till Creedens och ZZ Top. Det ska väl ändå ge önskat resultat.
Påminner om denna tråd https://www.sporthoj.com/forum/threads/myterna-frihet-och-brudar.108640/

Helt ärligt- lycka till, och återkoppla gärna om hur det framskrider.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT