Bikersneed eller S-racing ? köp av hugger.

Razer1

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
ZX9R -98 * Såld
Det gäller till en ZX9R-98

letar efter en hugger till hojen har hittat 2st företag som har.och jag funderar på att köpa en i kolfiber.

MEN nu är frågan

S-racing har 3st

vanlig 995 kr
kolfiberllok 1095 kr
Kolfiber 1595 kr

Bikersneed har 2st

Vanlig 1695 kr
Kolfiber 3095 kr

Och då lutar det åt S-racing eftersom dom är hela 1500 kr billigare. Men hur är kvaliten på deras, äkta ?. Nån som har köpt och kan avslöja så man inte får grisen i säcken.

Bilder tas gärna emot om nån har då det inte fanns på den som skulle vara i kolfiber.

Last edited:
Skippa kolfiber och kör på vanlig. Det är ju ganska saftiga pengar för något som du säkert inte får igen vid försäljning. Men ska du ha en i kolfiber kör på den billiga.

Skippa kolfiber och kör på vanlig. Det är ju ganska saftiga pengar för något som du säkert inte får igen vid försäljning. Men ska du ha en i kolfiber kör på den billiga.

Sant. Men sen får man ju tänka på det att den vanliga ska lackas också och då är man ju uppe i samma prisklass typ. sälja har jag inga planer på att göra än på ett bra tag hehe.

Har en kolfiber från S dock till en annan hoj men, har inget ont att säga om den inte S-Racing heller, snabba och trevliga.

Sant. Men sen får man ju tänka på det att den vanliga ska lackas också och då är man ju uppe i samma prisklass typ. sälja har jag inga planer på att göra än på ett bra tag hehe.

Jag kan få två motorcyklar lackade för 3000kr.

Löjligt dyrt hos bikersneed.

Du lär max få betala 500kr om du ska lacka din bakskärm.

Har en kolfiber från S dock till en annan hoj men, har inget ont att säga om den inte S-Racing heller, snabba och trevliga.

Tackar det va det jag ville höra hehe...
Tyvärr va den riktiga kolfiber slut på lagret dom hade bara Kolfiberlook och den vill jag inte ha.. aja det är bara att avakta vintern är lång tyvärr.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard