Bikerbrud

• Thread starter Thread starter Jonna
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
meeeeh hallå. de verkar omöjligt att få ta bort sig här..jag hittar var man kan göra de. vet ni var?

meh jag kan inte rå för att trosorna syns. man sitter så sjukt framåtlutad, spec när jag är liten oxå...aja jag har skit bråttom.så får ta bort den här nån annan gång....

meeeeh hallå. de verkar omöjligt att få ta bort sig här..jag hittar var man kan göra de. vet ni var?

Du kan ju prova med att kanske logga ut och bara låta bli att komma hit igen? :confused: Men det tycker jag är en dålig idé. Här kan vara rätt trevligt emellanåt, även om det kanske spårar ur desto fler gånger. :gnissla Och vad ska du göra på vintern, när du inte kan köra? Då kan man sitta här och dra sina "fiskarhistorier" och längta till våren. :)

Min rekommendation är att ta en paus och återkomma ifall du känner för det lite längre fram. Men häng inte här, ifall du inte kan göra det på arbetstid. Fritiden ska ju trots allt användas till att köra. :tummenupp

Tillägg: Det finns fler som försökt försvinna härifrån utan att lyckas. Fråga BostonGurka så får du veta att det nästan är omöjligt, trots idoga försök. :D

ett annat sätt är att öppna proppskåpet och hitta proppen som "styr" sporthoj.com dra ut den

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP