Bikerboyz, The real ones!

är det inte i slutet av den filmen dom racear på nån slags grus/sand väg... där hade inte jag velat passera 300km/h

Fem spänn på att något klantarsle gett regissören till Fast and the furious trilogin en ny bunt med pengar. :rolleyes:

Det som förvånar mest är väl hur långt ner Laurence Fishburn har låtit sig sjunka....:va

:crash
Fem spänn på att något klantarsle gett regissören till Fast and the furious trilogin en ny bunt med pengar. :rolleyes:

Det som förvånar mest är väl hur långt ner Laurence Fishburn har låtit sig sjunka....:va

du loosade just dina fem kronor. denna filmen är gammal, väldigt gammal. typ 4-5 år gammal. fanns ingen fast&furious triologi då, var på sin höjd två filmer då.:tungan

är jag den enda här som gillar filmen???, långt ifrån världens bästa film jag vet, men tycker den är helt ok som tidsfördriv.:yoparty

när dom "fäktas" med varsin r-hoj tycker jag nog måste va höjdpunkten:rolleyes: vad mer finns det att säga..?

vart/när/vilken scen fäktas dom i???
I slutscenerna. Brudarna fäktas med framhjulen när dom duell-slangar

Och det är ju bara dråpligt när snubben drar fram på den är jetdriva y2k-bågen rakt genom stan.

Sämsta filmen, se den INTE om du inte är ironisk i ditt filmtittande. I vissa offroadscener har deras sporthojar långa gafflar som offroadhojar har, motorljud stämmer inte. Storyn i sig hamnar i samma skithög som F&F-filmerna och Torque (den andra skitdåliga hojfilmen, den med ice cube) och allt i samma skitdåliga genre.

edit: hoppsan, det var kanske torque som jag tänkte på

Last edited:

Och det är ju bara dråpligt när snubben drar fram på den är jetdriva y2k-bågen rakt genom stan.

Sämsta filmen, se den INTE om du inte är ironisk i ditt filmtittande. I vissa offroadscener har deras sporthojar långa gafflar som offroadhojar har, motorljud stämmer inte. Storyn i sig hamnar i samma skithög som F&F-filmerna och Torque (den andra skitdåliga hojfilmen, den med ice cube) och allt i samma skitdåliga genre.

:D Det är ju i torque dom fäktas. Inte b boys:D

Rullen du pratar om heter "tourqe" och är även den pinsamt dålig! Ja det värsta i den är just "ökenscenen" med typ africatwin med cbr kåpor haha! :D Nu ska jag inte dömma denna rulle (bikerboys)än då jag inte sett den.. men ser ju inte direkt lovande ut

Dålig film, ja, men jag blev iaf jäääävligt sugen på att åka hoj när jag såg den. Alltid något bra iaf:tummenupp

Fäktas.....
Är det en "ripoff" på Swedies tidiga porrfi.. eh jag menar hojfilm:tummenupp

Shit, (även) jag vart mäkta förvånad över hur bra trailern ändåså är gentemot hur den riktiga filmen är... riktigt duktigt trailer-folk, för dom har verkligen haft skitmaterial att jobba med.

Skit in, halvbra skit ut :D

Jag tycker också att den här filmen är skit!

Har ni några mc-filmer med lite handling ni kan rekomendera?
(inte Ghost Rider typen de har jag många redan) :)

poster_hell-ride.jpg

Den tyckte jag var en kul film. Svårt att hänga med i handlingen
eller så är det det att den inte ligger i fokus direkt. Men
underhållade var det iallafall ;)

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen