Då får du ju alla andra att se långsamma ut juGrym!
Jag vill också köra på gatan....
Ba söka på valfri GR rulle på youtube, de ändå från honom de "lånat" klippet på slutet.
Är det så??
ser ju ut som det, men nu vart jag lite osäker. Har sett ett liknande klipp från hans filmer. Säkert inte han, men ja ska se om ja hittar det liknande klippet på tuben.
Hur går det för dig Ramsen OCH varför har du ändrat ditt inlägg?
Som ja skrev, för ja blev osäker när ja tittade närmare. Typ att ljudet har sitt eget ljudspår. Ne men första tanken som slog var att de e GR klipp för att han brukar ha kameravinkeln så och ljudet från hojen lät som hans fighter. Inte meningen o trampa på någons tår sorry
Det har du absolut inte gjort. Bara kul att du skrev he he och sen ändra inlägget.
Rock on mannen
haha ska ja skriva anledning till varför ja ändra igen under EDIT så du mår bättre.
Rock on
Okej som sagt, ja såg fel. Ingen mening att förolämpa din kung.
Tror du nog mest har förolämpat dig själv med att skriva före du tänkte. Hahahah
Släpp det nu och ladda för sommaren istället och va glad åt att folk har haft en rolig sommar 2009
Hehehe det är som The Muppet Show.. alltid någon gästspelare med.....vet inte varför jag känner igen
det sista klippet i filmen!!
catch us hamrén if you can................god fortsättning
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |