BikerBitch goes motard!

  • Thread starter Thread starter craffe
  • Start date Start date
Jaja...

Jag VET att det fanns en tråd till bilder... Jag såg den för sent.

O jag VET att oxy redan hade flärpt ut bilden, men det såg jag oxå för sent...

Aja, så kan det bli, döda mig inte :notme
 
Mcbudet skrev:
Är det Jocke på Iceman:s gamla hoj ??

hehe BB missuppfattade nog lite =)

Ja det är Jocke's gamle hoj, han som har Iceman :D

hehe tänk så fel det kan bli du BB :tummenupp

/oXydex
 
faaan...

när jag hade den så satt det minsann inga vackra damer på den!;-)
blir lite tårögd när jag ser den igen, den stod här på vårat kontor hela våren och såg alldeles underbar ut!
nåväl, min polare har lovat att ställa sin nyinköpta ktm 520 cross i mitt garage och hyran är att jag ska få använda den åxå - mums!

förresten, har du lärt dig köra på bakhjulet än?
den var rätt pigg på det vill jag minnas!;-)


vi hörs & ses,
joakim
 
Ja, den är inte helt omöjlig att få att resa på sig :)

Däremot dricker den upp sin olja nånstans, det är jag lite bekymrad över, 1 liter på 100 mil. Den ryker inget speciellt tycker jag. Den läckte lite genom packboxen som sitter på kickaxeln, så jag beställde en sån samt packning till kåpan.
Tänkte om den tryckte ur sig olja där när man körde.
Nu har den istället slutat läcka så jag vetefan, får undersöka det nogrannare ;)

Annars e det inga probs!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top