Biker78 Goes wild

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Varför ska man alltid komma igång o bygga när det nästan är säsong :va Vet inte riktigt hur mycke som kommer o göras i år det återstår o se, funderar köra oldschool stuk? Cross styre monteras i helgen får se om ja hinner klämma dit ett par R1 ok i helgen ochså och ett ljuse som bara ligger o skräpar i garaget. Kanske bygger om avgaset ala Buell nästa vecka vem vet?
Utgångsobjektet gixxer -85
P1garage2.jpg

Känner igen det där med att börja bygga när det är säsong.

Ska bli intressant att se hur bygget utvecklas.
Håll oss uppdaterade med en massa bilder.

Kan nog bli kanon fint om du bara lägger ner lite tid och inte stressar inför kommande säsong. :tummenupp

Byggbilder gillar vi :)
Wiseguy skrev:
Känner igen det där med att börja bygga när det är säsong.

Ska bli intressant att se hur bygget utvecklas.
Håll oss uppdaterade med en massa bilder.

Stressa är inget bra för hjärtat :D Måste montera topp o väcka liv i hojen innanför så jag kan kränga bort den o köpa ännu mera grejor :yoparty
Kan nog bli kanon fint om du bara lägger ner lite tid och inte stressar inför kommande säsong.

Kommer bli långt ifrån klart i år, ni är så välkommna ner till garaget o hälsa på :tummenupp
Ska bli kul att se objektet i fråga när det blir klart, vi kanske tar oss en tur ner till hjo o kollar läget.

Se till att Svinto hjälper dig annars får han annars får han

det där med Buellstukat avgassystem har jag oxå funderat på! fast det ser inte speciellt lovande ut med markfrigången på min blade! kanske om man hittar en mindre ljuddämpare!

madmagnus skrev:
det där med Buellstukat avgassystem har jag oxå funderat på! fast det ser inte speciellt lovande ut med markfrigången på min blade! kanske om man hittar en mindre ljuddämpare!

Företaget Roadracing har ett system som avslutas med 2 st små pararella burkar, som dessutom sitter på tvären, om du fattar. En liknande kan man kanske bygga ihop. Kolla på www.sparechack.org ( eller .com), kolla under Ducati Monster.

madmagnus skrev:

Har inte kollat markfrigången på gixxern men det löser sig nog. rätt snyggt o korta ner dämparen och byggat så den börjar strax efter fotpinnen :tummenupp

Last edited:
Hittade! Ska vara spareshack, blev ett "C" för mycket...

Bifogat

• Tufft som fan.jpg
    Tufft som fan.jpg
    2.2 KB · Visningar: 198
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti