Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
? va , va den gamle fan där?stony skrev:Jaha då var man hemma helt mör i kroppen..
Har haft gör skoj, Ni som inte var där missade något
Såg även en sh.com tröja.. någon vid namnet GSXR1100R Om jag inte missminner mig helt
Ravetrancer skrev:? va , va den gamle fan där?
Det var kul förutom allt förbannat regna som var under dan igår, men man hade kul ändå.
Träffade lite folk man kände men enda jag såg va en RR tröja.
du e så jävla kass, nu missade du mig igen när jag vann Gat/Caféracer klassen igen....Mavve skrev:Rejvis: Minns du förra året när du ringde mig o jag satt i glassbilen o böla? Då lovade jag att komma detta året....
Har bölat hela helgen i år igen
Hörs baby!
*obbe typ ngt liknande har jag för mig.
Var det du som stog o gasa på natten mellan fredag och lördag vid 4 tiden?Ravetrancer skrev:men vadå för blyg för att hälsa, du skulle kommit o dratt varvstopp på hojen![]()

nä jag stog o gasa utan slipon på under lördagkvällen, det lär ju ha låtit fläsk i hela campingenMcRae skrev:Var det du som stog o gasa på natten mellan fredag och lördag vid 4 tiden?![]()
Hade ju haft tröjan om man hade fått den!![]()
Ravetrancer skrev:nä jag stog o gasa utan slipon på under lördagkvällen, det lär ju ha låtit fläsk i hela campingen![]()
för att vi gasa lite... Sjuk i huvet var han iaf. 
stony skrev:Haha.. lördag eftermiddag var det ju en jävla knutte som kom ner och skulle slå på ossför att vi gasa lite... Sjuk i huvet var han iaf.
var vid dom 2 party tälten som var hopsatta (ca 20 meter bakom er)![]()
Va han inte nere vid er och klagade då?![]()

Mattiaz skrev:I närheten av oss så var det en kille som stod o torrgasade till varvstopp med sin 999s, och han bodde mitt emot Bandidos... tillslut är det en av deras vakter som går över och säger till honom att "Du! - Nu är det bra" ... han stängde av tändningen ganska snabbt![]()
Undrar varför??Mattiaz skrev:I närheten av oss så var det en kille som stod o torrgasade till varvstopp med sin 999s, och han bodde mitt emot Bandidos... tillslut är det en av deras vakter som går över och säger till honom att "Du! - Nu är det bra" ... han stängde av tändningen ganska snabbt![]()
Ravetrancer skrev:men vadå för blyg för att hälsa, du skulle kommit o dratt varvstopp på hojen![]()
Ravetrancer skrev:nä jag stog o gasa utan slipon på under lördagkvällen, det lär ju ha låtit fläsk i hela campingen![]()

|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |