Bike Weekend

mrchamp

Moppefucko
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
alldeles för mycket.kawa ZX6R , Minimoto 14 E -05:a, Yamaha Yz250, Yamaha pw50 pw80, Yamaha Yz426F, Suzuki Quadsport 400, Suzuki Eiger 400cc
är det nån i styrelsen eller nåt dyligt som vet hur de blir med Bike Weekend..
ska dom som gick besiktningskursen ska jobba där i år eller :va :va :va :va

mrchamp skrev:
Några av dom i styrelsen som var med förra året kommer att befinna sig i ett rus på Gotland :näsblod

Funderar med på att anmäla och köra "stans snabbaste hoj", hoppas det har en klass upp till 900 kubik.. undrar om det krävs något speciellt(?) Förutom skinnklädsel, stövlar, handskar, ryggskydd, glasfiberhjälm?

sporTlovEr skrev:
Funderar med på att anmäla och köra "stans snabbaste hoj", hoppas det har en klass upp till 900 kubik.. undrar om det krävs något speciellt(?) Förutom skinnklädsel, stövlar, handskar, ryggskydd, glasfiberhjälm?
Ja du glömde hojen :tungan

Hur många i klubben ska åka stan's snabbaste hoj?
Jag är sugen på att köra, det skulle vara kul om vi fick ihop ett gäng remsor.
Så ta och anmäl er det kostar 450:- ink licens.

har kört där tidigare och tycker det är kul...kanske skulle vara med om min växellåda inte hade strulat

Funatic skrev:
Jag funderar lite på att tävla i år.

Ställ upp du med din överkittade dammsugare så ska jag fräsa med mitt otämjda monster :crash

...nä, skämt åsido. jag har tämjt min SV :hihi Men skulle faktiskt vara skoj att köra.

mrchamp skrev:

Hur många funderar på att köra där nästa helg? Hur många "Remsor" vill dit och kolla bara? Jag har funderingar på att isåfall efteranmäla mig på plats, inge kul att betala in o det är skitväder..

Men är det värt det? Misshandla däck, och transmisson..hur många repor kan det bli? Är det eliminering??

jag ska dit...helt klart
man behöver inte slita så hårt på däck eller låda ifall man inte vill, på lördagen är det bara att åka blir ganska många repor ,sen på söndagen det är då allvaret börjar då är det vinna eller försvinna som gäller hur många ska dit? ska vi sammlas innan och åka dit tillsammans? det skulle vra ballt om man blev ett stort lakris gäng som åker dit :tummenupp

sporTlovEr skrev:
Men är det värt det? Misshandla däck, och transmisson..hur många repor kan det bli? Är det eliminering??
Sätter en femma på att det är det sista du tänker på när du väl står där:nicka

gsxrfredde skrev:
jag ska dit...helt klart
man behöver inte slita så hårt på däck eller låda ifall man inte vill, på lördagen är det bara att åka blir ganska många repor ,sen på söndagen det är då allvaret börjar då är det vinna eller försvinna som gäller hur många ska dit? ska vi sammlas innan och åka dit tillsammans? det skulle vra ballt om man blev ett stort lakris gäng som åker dit :tummenupp

Tänker åka dit på Lördag om det är fint..ev efteranmäla o köra om vädret är/skall bli bra!! Brinner bakdäcket upp, så är det bara att handla nytt, så får jag bättre däck till nästa bandag :tummenupp Klart vi slår följe! Kanske får med mig en till Köpingsbo, som kom ifatt o pratade med mig idag som ev skulle till Bike weekend.

(om han får tag imig härinne)

SporTlovEr> Är det dig jag har sett åka förbi GETRAG (gamla Volvo) i Köping ett par gånger? Tycker jag känner igen hoj och förare från din avatar. Jag har mitt kontorsfönster ut mot vägen och brukar kika lite på hojarna som åker förbi i brist på arbetsmoral.

Funderar också på att tävla i helgen men är lite osäker på vilken hoj som lämpar sig bäst... en lite trimmad och förlängd z1000 eller en orginal (förutom slipon) zx-12r.

Jakke skrev:
SporTlovEr> Är det dig jag har sett åka förbi GETRAG (gamla Volvo) i Köping ett par gånger? Tycker jag känner igen hoj och förare från din avatar. Jag har mitt kontorsfönster ut mot vägen och brukar kika lite på hojarna som åker förbi i brist på arbetsmoral.

Funderar också på att tävla i helgen men är lite osäker på vilken hoj som lämpar sig bäst... en lite trimmad och förlängd z1000 eller en orginal (förutom slipon) zx-12r.

den trimmade och förlängda z1000 så klart :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...