Bike Weekend

Tänkte åka dit på söndagen (endast titta), körs det nå turbo klass då?

Lastar å åker ner nu i kväll :D

Helt otroligt, klar en hel dag förtidigt ( har aldrig hänt förut)

Vi ses

Peter

bikeweekend-sajten är det som bjuds. Inträdet tidigare år har legat på hundringen jämt för en dag. http://kartor.eniro.se/query?what=m...&heading=&company_name=&ns=&as=t&ax=&imgmode=

Så kommer man söderifrån (dvs Eskilstuna) kör man lämpligen via Åkerby så slipper man E18.

sandstream skrev:
2240457 Kan inte förstå hur man tänker när man bygger en sån sajt, att få dit publiken måste väl vara A och O?
Eller är det en sajt enbart för de tävlande? Det kanske finns en mer publik sajt för åskådarna?

Hur som helst vart jag grymt sugen på att åka dit och fota lite och uppleva nostalgin som en stripp allt ger mig :)

CHIPPEN_no1 skrev:
2240484 Tänkte åka dit på söndagen (endast titta), körs det nå turbo klass då?

Den enda renodlade är Stans Snabbaste Turbo. Det körs även turbo i Funny Bike, Super Pro Street Bike, Pro Street Bike samt Super Gas Bike.

Tjena...
Är det någon som vet om en viss Leif Waad figurerar på forumet och under vilket nick i så fall?
Annars, vet någon hur man kommer i kontakt med killen?
Är lite intresserad av att se hans lösning på turbo på den där 954:an han har :yoparty

fireblade skrev:
2288555 Tjena...
Är det någon som vet om en viss Leif Waad figurerar på forumet och under vilket nick i så fall?
Annars, vet någon hur man kommer i kontakt med killen?
Är lite intresserad av att se hans lösning på turbo på den där 954:an han har :yoparty

Snackade med Leif på BikeWeekend våra hojjar stod bredvid varandra, Han sa att han bodde i Eskilstuna..

Tyvärr det enda som jag vet..

Tror inte han är reggad på SH....

Det är ju det som är så frustrerande...
Killen som har en sådan hoj som jag vill ha bor i samma stad och jag vet inte hur jag skall hitta honom...
Vill ju ogärna ringa killen (nummret finns säkert på eniro) då det lär verka misstänkt :(

Jossan skrev:
2289409 Jag ska också dit... :)

Bike Week och Bike Weekend har nog inte så mycket gemensamt annat än motorcyklar. På Bike Week kör man så pass långsamma hojar att man vågar svänga med dem, det är väl största skillnaden. :D

TurboVmax skrev:
2233368 Tyvärr blir det walkover i år då min ännu inte är helt klar och det finns inte en chans att få till det till helgen :(

Skickar ett par bilder på hur den ser ut för dagen. Kedjekonverterad, förlängd hjulbas, dubbla VNT turbos, vattenkylt plenum osv.
den blir snygg å fin men slår inte framhjulet i kylaren när du sänkt den så mycket i fram eller ska du flytta på kylaren eller rejka ut den i fram .ah nog tjat om det
hej hopp::tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...