Bike Week 2012

Först till kvarn' s.a.s dagens heta tips för de med lite tempo i kroppen, undvik de lugnare grupperna. :highchapparalldeluxe :näsblod Det är min personliga, privata erfarenhet efter egen körning två år på BW.

Först till kvarn' s.a.s dagens heta tips för de med lite tempo i kroppen, undvik de lugnare grupperna. :highchapparalldeluxe :näsblod Det är min personliga, privata erfarenhet efter egen körning två år på BW.

Är det först till kvarn varje dag så att säga? Så om jag dyker upp på onsdag morgon så har jag lika stor chans att köra som de som varit där på tisdagen också?

Bara att hänga på låset kl 07.30 måndag morgon. Du kan då köpa för alla tre dagarna på en gång om du vill. Försäljningen öppnar kl 0800 men då är kön lång

Last edited:
Bikeweek är alltid vecka 30. NM i RR helgen innan, allmänhetens avåkning mån-tis-ons 9-15, ERF tors och Scandinavian Open under helgen. Licenskurs tis-ons kväll.

Tror att det är låga 500 kr/dag. De har höjt lite från år till år så jag kan inte garantera det. Inte jättemycket körning då det är fyra hastighetsgrupper och 6 x 15 minuter körning minus all bärgning och sanering, men depåhänget på kvällarna väger upp det.

Tio dagar tvåhjulsfest om man så vill. Jag har varit där nästan varje år sen 2001 :)

Mer info
http://www.karlskogamotorstadion.com

Last edited:
Jag hittar inte info på KMS hemsida - finns det bättre länk?

Förra året hade jag ren gathoj och blidde blockerad att köra pga slicks. I år har jag racelicens och licensgodkänd hoj som även är gatreggad - finns det någon grupp jag får träna/leka på slicks i då, eller måste jag även i år arra tag i däck med mönster?

Vilka grupper ger mest körtid - snabb gatgrupp eller någon av licensgrupperna?

Jag hittar inte info på KMS hemsida - finns det bättre länk?

Förra året hade jag ren gathoj och blidde blockerad att köra pga slicks. I år har jag racelicens och licensgodkänd hoj som även är gatreggad - finns det någon grupp jag får träna/leka på slicks i då, eller måste jag även i år arra tag i däck med mönster?

Vilka grupper ger mest körtid - snabb gatgrupp eller någon av licensgrupperna?

Brukar vara licensträning 15-18 varje dag.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman