GSXR1100R
The older i get the faster i was
Saxat: FredagMille-R skrev:Ja, du kan ju kolla på bokningskalendern http://www.karlskogamotorstadion.com/motorstadion/2004/bokningskalender2005.htm
22
Juli
Tidningen Bike
Fast det står iof 2004 i länken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Saxat: FredagMille-R skrev:Ja, du kan ju kolla på bokningskalendern http://www.karlskogamotorstadion.com/motorstadion/2004/bokningskalender2005.htm

GSXR1100R skrev:Saxat: Fredag
22
Juli
Tidningen Bike
Fast det står iof 2004 i länken![]()

FörrädareGSXR1100R skrev:Nu är det iaf spikat, det blir BW för min del i år igen, grillmys på kvällarna och RR träning på em![]()
Inget ERF bara tjuvträning tjockisNr:18 skrev:Förrädare![]()
Skulle tro att det stämmer. Det brukar vara fullbokat tidigt på säsongen. Racet på gelleråsen är inget ERF, det är endast ett vanligt 4-timmars endurance.Victor skrev:Kalendern kan väl inte vara för -05. Eller har de redan nästan helt fullbokat?
Hursom så är det väl det ERF-loppet jag skulle villja köra.
Men om det är som ifjol med en kvalgräns på 1.14 så är det ingen ide känns det som.
Då kör jag helldre till ett R600-rejs där man kan kvala på 1.19.
Fel årtal i länken men annars stämmer det, kör ett R-600 på Åsen istället för Bikes fusklånglopp med privat tjuvträning enbart för arrangören dagen innan loppet.Victor skrev:Kalendern kan väl inte vara för -05. Eller har de redan nästan helt fullbokat?
Hursom så är det väl det ERF-loppet jag skulle villja köra.
Men om det är som ifjol med en kvalgräns på 1.14 så är det ingen ide känns det som.
Då kör jag helldre till ett R600-rejs där man kan kvala på 1.19.
Björn bye är en sportsman som låter alla som vill träna dagen innan racetStrider skrev:Ja, hur sportsligt är det att hyra banan dagen innan det är race? Det är helt OK enligt regelboken men synnerligen omoraliskt och osportsligt av tidningen Bike.
Nej, låt alla team som så önskar delta mot betalning. Gör som Björn Bye inför ERFet på Mo i Rana, se http://erf.nu/index.asp?N=1226
Jag tycker vi bojkottar racet så kan Bikes hoj snurra runt ensam i 4h och de slipper att ta med prispokalen från redaktionen och kan bespara sig arbetet med att skriva ännu en dålig artikel.
Jaja men han är en sportsman ändå.Strider skrev:Fast det är inte dagen innan utan på torsdagen den 14:e.
Är inte jag det då? Jag låter alla träna en vecka innan ERF på falkenGSXR1100R skrev:Jaja men han är en sportsman ändå.
Vem är duNr:18 skrev:Är inte jag det då? Jag låter alla träna en vecka innan ERF på falken![]()

Dom brukar ha i stort sett fullbokat i oktober året innan.Victor skrev:Kalendern kan väl inte vara för -05. Eller har de redan nästan helt fullbokat?
Nej, det är du inte. Du profiterar grovt på de fattiga ERF-förarna. Utsugare är vad du ärNr:18 skrev:Är inte jag det då? Jag låter alla träna en vecka innan ERF på falken![]()

Aha det är så Mumlan finansierar sina kitprylar, det är vi som betalar kalasetBingo skrev:Nej, det är du inte. Du profiterar grovt på de fattiga ERF-förarna. Utsugare är vad du är![]()
Eller har du tänkt om, tänkt rätt, och bjuder på gratisträning![]()
![]()
Licensträningarna brukar vara på em, först till kvarnen gäller.Macke skrev:Alltså... BikeWeeks hemsida är ju under all kritik...
Nån som vet vad som gäller? Vilka dagar är det licensträning? Vad kostar det?
Jag hittade bara allmän åkning på hemsidan...
Kan man anmäla sig till licensträningarna i förväg, eller är det först till kvarn som gäller? Brukar det bli fullt?
GSXR1100R skrev:Licensträningarna brukar vara på em, först till kvarnen gäller.
Det bästa är att ta med rejshojen, skita i att träna och dricka bira istället.GSXR1100R skrev:Licensträningarna brukar vara på em, först till kvarnen gäller.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026