Bike week 2005

Hur många gånger har du tjatat om detta? Nästan i klass med valmers Biaggi-tjatter(chatter?). Vi ses säkert på BW om inte annat.

GSXR1100R skrev:
I år arrangerar Bike ett 4 timmars lopp på Åsen i samband med BW, frågan är om dom tänker hyra hela banan privat i år igen dagen innan racet så att dom kan tjuvträna :mad:

Detta ingår inte i ERF serien iaf, vi tänker inte köra detta lopp.

http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/bikeweek.htm

Du kvalade ändå inte in förra året.... så jag förstår inte hur du ser detta som ett problem...

*jag kör oxå snabbast från läktaren*

Goodstuff skrev:
Hur många gånger har du tjatat om detta? Nästan i klass med valmers Biaggi-tjatter(chatter?). Vi ses säkert på BW om inte annat.
Skölds mygel kan man vara utan. Vi glömmer aldrig. :mad:

Goodstuff skrev:
Nytt år nytt tjat :D

Goodstuff skrev:
Ja, bittrare gubbe får man leta efter :hihi

valmers skrev:
Dessutom hetsade teamledningen Metallis av banan, i en bära-eller-brista-satsning för att kvala in. :mad:
Det kommer jag så väl ihåg, stackars Metallis hade inte kört en meter på Åsen och fick 20 minuter på sig att nå kvalgränsen, han klockades efter 19 minuters körtid på 1.07 när han dök i bollhavet, synd att det inte var hela varvet.

GSXR1100R skrev:
Det kommer jag så väl ihåg, stackars Metallis hade inte kört en meter på Åsen och fick 20 minuter på sig att nå kvalgränsen, han klockades efter 19 minuters körtid på 1.07 när han dök i bollhavet, synd att det inte var hela varvet.
Nu är det snart vår, dags att dra igång vi-är-bittra-på-Sköld-fortfarande-trådar på löpande band. :mad:

GSXR1100R skrev:

1.07 det e rätt bra...... eller sjukt jävla bra...

så det måste va fel.....

BrInK skrev:
1.07 det e rätt bra...... eller sjukt jävla bra...

så det måste va fel.....
1.07 strax innan depåkurvan där han gick av stannade klockan...

GSXR1100R skrev:
1.07 strax innan depåkurvan där han gick av stannade klockan...

hmm en sväng och halva rakan kvar alltså.. så vi lägger till 10 sek så blir det nog rätt haha... för 1.07 vete fan om nån kan prestera med den hojen.

BrInK skrev:
hmm en sväng och halva rakan kvar alltså.. så vi lägger till 10 sek så blir det nog rätt haha... för 1.07 vete fan om nån kan prestera med den hojen.
Nej men 1.11 borde gå om man är snabb.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back