Bike.se har Flippat totalt!

69:an skrev:
Håller med om att bike.se har förfallit rejält den senaste tiden, främst under senhösten. Intressanta trådar dränks lätt i en sörja av idiotinlägg från bokstavsbarn i yngre tonåren, eftersom moderering saknas helt i praktiken. :3freak

Bortsett från det tycker jag att bike.se har flera poänger, inte som alternativ eller ersättning till SH men som komplement. Diskussioner är ofta breda och jämförelsevis vidsynta, trådar håller sig oftast hyfsat väl till ämnet, det är stor spridning i medlemmarnas ålder/hojar/hemort/åskådning etc.

det förfaller bara mer och mer men dom skulle behöva fler aktiva mods som sålade bort trådar/användare...

sen är det ju ett bra komplement till SH ( t.ex försök fråga var du köper fransar här :3freak )

Måste faktiskt försvara Bike.se det var ett riktigt bra forum förr i tiden jag har numera loggat ut där för evigt men för 1 år sen var det ett ganska givande forum. Det är som sagt inte bara plast på det forumet :rofl

SvartR1a skrev:
Måste faktiskt försvara Bike.se det var ett riktigt bra forum förr i tiden jag har numera loggat ut där för evigt men för 1 år sen var det ett ganska givande forum. Det är som sagt inte bara plast på det forumet :rofl
Håller med föregående talare. :tummenupp
Man är inte på bike nu för tiden för att läsa i forumet (för det suger)
man är där för att snacka skit i gästböckerna som kan vara hysteriskt kul !!

Jag tittade där lite förut och tycker inte det var nåt bättre, folk lever i varanndras gästböcker vad jag kan förstå, det är samma lilla gäng nu som då som skriver i trådarna på alla forumdelar, antar att folk ledsnat med tiden för det är ju verkligen fult och dåligt det forumet.

Tråkigt på sitt sätt eftersom det ju är ett allmänt hojforum, vilket jag saknar.

skulle vara om recensionerna vore kollade av någon först, nu ser man ju att barn har skrivit väldigt många recensioner om hojar de sett på bild.

Jag hade inte ens en aning om att bike.se hade ett forum, trodde det var hemsidan för tidningen. Har aldrig varit in där och kommer nog aldrig dit heller.

Jag tycker att det nästan är lite komiskt att dom skryter så mycket över sitt forum i var och vartannat nummar av tidningen. Jag tycker inte det är så mycket att hurra över. Visst det har, eller hade, sina ljuspunkter men jag har då alltid föredragit SH.com

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT