Bike söker dig med GSX-R 1100!

torbson

# 86 Rookie 600
Gick med
21 Dec 2004
Hoj
Yamaha R6 -07
Är du en av de som sitter och ruvar på en Suzuki GSX-R 1100 från mitten på åttiotalet? Vi söker med ljus och lykta efter dig som har en av de värsta hojarna som gick att få i mitten på åttiotalet.

Om du är ägare till en av de första modellerna av Suzuki GSX-R 1100, eller känner någon som är det och kan tänka sig vara intresserad att vara delaktig i en kommande artikel i Bike, vore vi extremt glada om ni tog kontakt med oss på tidningen. Tveka inte att skicka ett mail till niklas.carle@bike.se med GSX-R som ämne.

Vi ser fram emot att höra av dig! :banana

/Niklas & Tobias

Hallå.

Ska slå en polare en signal...tror det e en 85 (eller 86).

Hör av mig :)

torbson skrev:
Är du en av de som sitter och ruvar på en Suzuki GSX-R 1100 från mitten på åttiotalet? Vi söker med ljus och lykta efter dig som har en av de värsta hojarna som gick att få i mitten på åttiotalet.

Om du är ägare till en av de första modellerna av Suzuki GSX-R 1100, eller känner någon som är det och kan tänka sig vara intresserad att vara delaktig i en kommande artikel i Bike, vore vi extremt glada om ni tog kontakt med oss på tidningen. Tveka inte att skicka ett mail till niklas.carle@bike.se med GSX-R som ämne.

/Niklas & Tobias

torbson skrev:

/Niklas & Tobias

Jag har en -86 med endast mindre modifieringar.

Kanske man skulle höra av sig, men min gammelgixxer har redan varit med i Bike en gång. Och det kanske är en std Gixxer dom söker, och min är inte riktigt std längre.

gixxer_1255 skrev:
Kanske man skulle höra av sig, men min gammelgixxer har redan varit med i Bike en gång. Och det kanske är en std Gixxer dom söker, och min är inte riktigt std längre.

fick ett mail från Bike nyss...verkar vara hojar så nära originalskicket man kan komma det gäller. Dessvärre finns det inte många kvar i trafik...

fazerfun skrev:
fick ett mail från Bike nyss...verkar vara hojar så nära originalskicket man kan komma det gäller. Dessvärre finns det inte många kvar i trafik...

Misstänkte det, men då passa ju din perfekt. Funkar styrdämparen?

Hm min snitt ålder blir 89, duger det? Motorblock 86, cylindrar 89, ram 92. =89. Fast hos mej är inget std, inget passar och inget stämmer mot orginal. Inte ens kylningen eller kubiken är vad det borde på varken motor eller ram.
Duger min hoj?

gixxer_1255 skrev:
Misstänkte det, men då passa ju din perfekt. Funkar styrdämparen?

Styrdämpare är för kärringar... :) allvarligt talat, jag har en ny liggande men har inte haft tid att montera den...blir mer spännande så :rolleyes:

fazerfun skrev:
Styrdämpare är för kärringar... :) allvarligt talat, jag har en ny liggande men har inte haft tid att montera den...blir mer spännande så :rolleyes:

Jag undrade för visst var det du som köpte en beg originalstyrdämpare av mig?

gixxer_1255 skrev:
Jag undrade för visst var det du som köpte en beg originalstyrdämpare av mig?

Är det Roger?? I så fall var det jag.

torbson skrev:

/Niklas & Tobias

Har en 89´a... kanske vill Bike ha 86-88´or?

Dom skulle ju snacka med Olzen.... Han har en grym 89´a (om det duger) 1216cc portad topp fin orginallack mm...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D