Bike Port hudviksvall

importerar dom verkligen själva eller är det bara som det spekuleras i???
det var då verkligen riktigt bra priser dom har.

importerar dom verkligen själva eller är det bara som det spekuleras i???
det var då verkligen riktigt bra priser dom har.

Alla bara gissar, så med andra ord har "andra" svenska handlare som likt dom köpt sina hojar från svenska generalagenten väldigt höga marginaler och det är enbart bikeport som annonserar med lägre priser.
Dom andra handlarna måste vara bra dumma som annonserar med högre priser, vem kommer att vilja handla hos dom :va
Samma sak gäller serviceboken, jag tror han bara skämtade.

Eller så gråimporterar dom och kopierar upp egna serviceböcker och har garantier som bara gäller hos dom. Välj själv vad du tror låter mest troligt.

Med tanke på ditt geografiska läge vet jag inte om jag skulle köpt en såpass ny hoj därifrån eftersom garantierna enbart gäller hos dom och så länge du servar hojen hos dom.

Halvdrygt att ha 86 mil enkel väg för att serva hojen, kanske inte så lättsålt runt malmö heller om presumtiva köpare i dina trakter kommer att ha samma avstånd för service.

Men jag tvivlar inte en sekund på att firman är bra att ha att göra med, har kompisar som köpt hojar därifrån men då har dom bara 10-20 mil dit.

Ringde dom igår och enligt dom så gäller inte det att man måste göra servicen hos dom nu, utan bara det är en yamaha aukt.. Enda gången jag måste gå via dom är vid reklamation/garanti fel, Och om det väl blir dags kan det vara värt o köra upp dit med tanke på att hojen e typ 30 papp billigare hos dom?

MVH Christian :yoparty

Köpte min R1 där i sommras,5 års garanti om man gör servicen där:tummenupp Rekomenderas varmt Bike Port:banana

Okej, och du fick också deras hemmatryckta service bok? :banana

Last edited:
Finns väl flera 09or ute till kampanjpris på aukt yamaha återförsäljare med "riktig" 5års garanti och det skilljer ju inget på 10an och 9an mer än färgsättning och möjligen större avgas på 10an....

Kanske jobbar Sigvard Marjasin där nu? :va :

Marjasin var en kommunpolitiker i Örebro som klippte och klistrade rätt friskt i diverse kvitton som han sedan lämnade in som representation för att få ersättning för. Var väl inte helt enligt reglerna skulle man lätt kunna säga.

Lycka till med hojköpet.:tummenupp

Marjasin var en kommunpolitiker i Örebro som klippte och klistrade rätt friskt i diverse kvitton som han sedan lämnade in som representation för att få ersättning för. Var väl inte helt enligt reglerna skulle man lätt kunna säga.

Lycka till med hojköpet.:tummenupp

Haha okej har nog missat honom :P

Finns väl flera 09or ute till kampanjpris på aukt yamaha återförsäljare med "riktig" 5års garanti och det skilljer ju inget på 10an och 9an mer än färgsättning och möjligen större avgas på 10an....

Tycker 10ans färgsättnign e grymt snygg, och jag får en 10 som gått 300 mil för 80tkr (har fått ner priset från 99)... Länkar annonsen, för jag släpte helt tankarna på 09 när jag såg denna. http://www.blocket.se/lund/Yamaha_YZF_R6___Mgp_Growler_Slipon___T_tuner_31583766.htm?ca=23_10&w=0

Last edited:
Alla bara gissar, så med andra ord har "andra" svenska handlare som likt dom köpt sina hojar från svenska generalagenten väldigt höga marginaler och det är enbart bikeport som annonserar med lägre priser.
Dom andra handlarna måste vara bra dumma som annonserar med högre priser, vem kommer att vilja handla hos dom :va
Samma sak gäller serviceboken, jag tror han bara skämtade.

Eller så gråimporterar dom och kopierar upp egna serviceböcker och har garantier som bara gäller hos dom. Välj själv vad du tror låter mest troligt.

japp gråimport, iaf förr

Mjo den har jag sett, grymt snygg och med guldfälgar och gafflar samma som 08an jag hade.. !

Åker R1a nu den va billgare att försäkra =) Är det en sån du vill ha så köp..! Sämsta man kan göra är att vänta, ha roligt nu!

Åker R1a nu den va billgare att försäkra =) Är det en sån du vill ha så köp..! Sämsta man kan göra är att vänta, ha roligt nu!

Billigare?:P var den nått år äldre då eller varför billigare? Haha ja jag vill köpa den... Men vet ju itne om han avrit och stulit den i utlandet eller nått:P Eller då går den ej o regga i sverige kanske? Var kolla rman upp sådant? transpotstyrelsen? :tummenupp

Länken du visar går ju till autoprestanda i lund? Och den har ju redan svensk reggskylt? Har jag missat nått nu?

japp R1anär en 05a så den är lite äldre...

Länken du visar går ju till autoprestanda i lund? Och den har ju redan svensk reggskylt? Har jag missat nått nu?

japp R1anär en 05a så den är lite äldre...

Nej du e helt rätt på det men den är köpt hos Bikeport från början, sen en ägare som bytat in den mot en bil i lund. Så då ska det inte vara nogra problm iom den redan e reggad?:rolleyes:

Nej du e helt rätt på det men den är köpt hos Bikeport från början, sen en ägare som bytat in den mot en bil i lund. Så då ska det inte vara nogra problm iom den redan e reggad?:rolleyes:

Haha oj aj jag skrev kasnke lite konstig när jag fråga om den ej gick o regga :P :glömdet:brinnerup

Last edited:
Vad jag kan se är den svensksåld.....

Antal ägare 2
Producentansvarig 000000-0000
Användningssätt
Pågående utredning Nej
Direktimport Nej (infört av reg importör)

Bilvision är källan och totalt 3ägare då varav en av dom är en privatperson...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!