Q_Ball_Racing
Gasar hellre än bra
importerar dom verkligen själva eller är det bara som det spekuleras i???
det var då verkligen riktigt bra priser dom har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
importerar dom verkligen själva eller är det bara som det spekuleras i???
Med tanke på ditt geografiska läge vet jag inte om jag skulle köpt en såpass ny hoj därifrån eftersom garantierna enbart gäller hos dom och så länge du servar hojen hos dom.
Halvdrygt att ha 86 mil enkel väg för att serva hojen, kanske inte så lättsålt runt malmö heller om presumtiva köpare i dina trakter kommer att ha samma avstånd för service.
Men jag tvivlar inte en sekund på att firman är bra att ha att göra med, har kompisar som köpt hojar därifrån men då har dom bara 10-20 mil dit.
Köpte min R1 där i sommras,5 års garanti om man gör servicen därRekomenderas varmt Bike Port
![]()
Kanske jobbar Sigvard Marjasin där nu?:
Marjasin var en kommunpolitiker i Örebro som klippte och klistrade rätt friskt i diverse kvitton som han sedan lämnade in som representation för att få ersättning för. Var väl inte helt enligt reglerna skulle man lätt kunna säga.
Lycka till med hojköpet.![]()
Finns väl flera 09or ute till kampanjpris på aukt yamaha återförsäljare med "riktig" 5års garanti och det skilljer ju inget på 10an och 9an mer än färgsättning och möjligen större avgas på 10an....
Alla bara gissar, så med andra ord har "andra" svenska handlare som likt dom köpt sina hojar från svenska generalagenten väldigt höga marginaler och det är enbart bikeport som annonserar med lägre priser.
Dom andra handlarna måste vara bra dumma som annonserar med högre priser, vem kommer att vilja handla hos dom
Samma sak gäller serviceboken, jag tror han bara skämtade.
Eller så gråimporterar dom och kopierar upp egna serviceböcker och har garantier som bara gäller hos dom. Välj själv vad du tror låter mest troligt.
japp gråimport, iaf förr
Mjo den har jag sett, grymt snygg och med guldfälgar och gafflar samma som 08an jag hade.. !
Hade salusansvar som försäkring innan med schysst premie, Någon som har bättre förslag? ska stå på fassan som e 53!
MVH Christian
Köp en hoj som du har råd med istället
Nä vi ska dela på den ju o varken han elelr jag e intresserad av nån gubba hojtack endå för tippset
![]()
Aaa då e jag med, ursäkta att jag uttryckte mig så där, jag vet en annan som delar sin hoj med sin farmor![]()
Åker R1a nu den va billgare att försäkra =) Är det en sån du vill ha så köp..! Sämsta man kan göra är att vänta, ha roligt nu!
Länken du visar går ju till autoprestanda i lund? Och den har ju redan svensk reggskylt? Har jag missat nått nu?
japp R1anär en 05a så den är lite äldre...
Nej du e helt rätt på det men den är köpt hos Bikeport från början, sen en ägare som bytat in den mot en bil i lund. Så då ska det inte vara nogra problm iom den redan e reggad?![]()
Vad jag kan se är den svensksåld.....
Antal ägare 2
Producentansvarig 000000-0000
Användningssätt
Pågående utredning Nej
Direktimport Nej (infört av reg importör)
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |