Bigkay i läder... :)

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Så. Var på MC huset och testade lite skinnställ. Amerikanska nykomlingen Arlen Ness föll mig nog best i smaken, framförallt med sitt pris på 7000 riksdaler... Polaren fottade och jag har klippt bort miljön runtom då det stjäl uppmärksamhet med massa neon och skit. Hjälmens visir var uppfällt under bilden, det är jag som pillat lite snabbt i ps bara för att få lite GR känsla. ;)

ps
Är inte en gråtonad färgsammansättning bra? Jag menar det passar väll alla hojar, så slipper man byta om man har ett helgrönt och kör helröd hoj typ :)

Vad tycks?
biggyleather.jpg

BigKay skrev:
Så. Var på MC huset och testade lite skinnställ. Amerikanska nykomlingen Arlen Ness föll mig nog best i smaken, framförallt med sitt pris på 7000 riksdaler... Polaren fottade och jag har klippt bort miljön runtom då det stjäl uppmärksamhet med massa neon och skit. Hjälmens visir var uppfällt under bilden, det är jag som pillat lite snabbt i ps bara för att få lite GR känsla. ;)

ps
Är inte en gråtonad färgsammansättning bra? Jag menar det passar väll alla hojar, så slipper man byta om man har ett helgrönt och kör helröd hoj typ :)

Vad tycks?
biggyleather.jpg
har du redan köpt???? om inte så har jag presentkort på arlen ness värde 4000kr, detta säljer jag för 3000kr

//R

Ravetrancer: Låter intressant...
Jag skall inte köpa riktigt än, så jag får PMa om nåra veckor och så hoppas jag på att du har kvar den!

Jag har själv ett exakt likadant ställ, stl 52... kändes ganska obekvämt i början med alla inbyggda skydd men när det väl har töjt sig så är det helt perfekt...

jocke i köping skrev:
är inte ness kläderna starkt förknippade med HåDe ??
kanske inte just dom du provade menb märket som sådant ?????

Arlen Ness är en farbror i staterna som tillverkar custom prylar och lite sån annan skit, MEN, det italienska företaget "Berik Designs" köpte nyss rättigheten att använda namnet.

Berik design är det där märket med ögonen, tror de "tog" rättigheterna från no fear att använda just de ögonen ( de är väldigt lika iaf)

Om nåt jag har skrivit här över inte stämmer så gäller följande ------> :notme :rolleyes:

:hej

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back