BigBrother-skryt

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Jag började kunna läsa sammansatta meningar och skriva redan vid 4-års ålder, när jag var 5år kunde jag läsa dagstidningar utan problem... Jag är smartare än er alla :tungan :tungan

:rolleyes:

Gick i vanlig skola, började när jag var 7år och är inte mer intelligent än någon annan....var nog bara ett osedvanligt "tråkigt" barn som hellre satt och pysslade med bokstäver än lekte med andra barn.

Mie skrev:
Men ärligt hur kan man titta på BB?? Finns det inge vettigare å göra eller?
Jo, det finns vettigare saker att göra, men det är faktiskt ganska roligt att se ett gäng jönsar ständigt göra bort sig. :D

Jag skrev och läste väldigt tidigt jag med, min son handknackade en egen hemsida när han var fem eller sex år (inklusive HTML taggar, han kunde IOFS bara dom vanligaste, dom övriga frågade han mig om, eller kollade källan på andra sidor och snodde taggar där).
Han lärde sin lillasyster att läsa när hon var fem år. (då var han sju)
Sen läste han halva Harry Potter på engelska när han gick i ettan, för den hade inte kommit ut på svenska. (han gav upp när den släpptes på svenska)

Jag tror att det är som med allt annat, vissa har skitlätt för det, andra får kämpa för varje stavelse.
Det har väldigt lite med intelligens att göra.

Själv har jag aldrig haft lätt för matte, medans jag har en bekant som läste universitetsmatte i sjuan, för att han tyckte det var "kul".
Och när jag säger att jag inte har haft det lätt med matte så är det en mild underdrift, jag hatade det värre än pesten, dom fyra vanligaste räknesätten klarade jag galant, enkla ekvationer likaså, men när det blev värre än så då hatade jag verkligen varje lektion...

Jag har helt enkelt inte förmågan att tänka matematiskt, jag har bara en sx-processor.... (och för lite internminne)

KalleNorton skrev:
Jo, det finns vettigare saker att göra, men det är faktiskt ganska roligt att se ett gäng jönsar ständigt göra bort sig. :D

Ärligt talat då e faktiskt bollibompa roligare....

GuW skrev:
Jag har helt enkelt inte förmågan att tänka matematiskt, jag har bara en sx-processor.... (och för lite internminne)

Broder! You and me both.... :fyllisar Allting mer avancerat än "dom fyra ränknesätten" ger mig blankskärm....Å andra sidan blev jag klassad som underbarn redan på BB när jag bytte blöjor på mig själv vid tre dagars ålder.... :hihi

Jag lärde mig läsa någon gång i första klass (mina syskon i 4-5årsåldern).

Istället för att lära mig läsa fördrev jag mest tiden med att umgås med kompisar, titta på Bolibompa eller leka med Lego.

En gång i veckan var det högtid. För då var det Trafikmagasinet.

Men så en dag kom jag på att det där med att kunna läsa kanske vore bra när man ska läsa serietidningar.

Vila i frid Christer Glenning :gråta
http://www.algonet.se/~mog/5-98/glenning.htm
http://home.swipnet.se/blacksheep/christer.htm

Big Brother?? :va tittar nån på det fortfarande?

Smeddie skrev:
Han var en stor människa på många sätt och vis ... den vinröda tröjan han har på sig på bilden med hyttande fingret hänger hemma i min klädkammare. Kan inte ha den själv .. så stor blir jag aldrig (hoppas jag).
Vill jag veta varför du har hans tröja hemma hos dig?

Big brother är fruktansvärt patetiskt. Funderar på att skriva ihop nån värsta jävla historia om att man är bög som har begått mord och rån och tycker om att klä sig i kvinnokläder. Sen skicka in det med nån polares namn och telefonnummer sen är det bara o vänta på att han blir uttagen. :D

An3Azz skrev:
Får du nån hoj nån gång då :4skrika
Den ska visst vara på väg upp nu. Bör komma till stan på fredag eller något. Sedan gäller det bara att de får tid att sätta ihop den. :4skrika

KalleNorton skrev:
Varför se på andra som gör bort sig när det är roligare att själv göra bort sig på fyllan?

sportarn skrev:
Vill jag veta varför du har hans tröja hemma hos dig?

Vet baske mig knappt själv hur det gick till .. den blev över kan man väl säga. Så i sammanfattning - njäe det vill du antagligen inte :3freak

Esquire skrev:
Den ska visst vara på väg upp nu. Bör komma till stan på fredag eller något. Sedan gäller det bara att de får tid att sätta ihop den. :4skrika

Expo lr? isf får du väl den i Oktober, du får gå dit och :fatta! :7peta

Varje år tycker jag det är ett kasst program i början, sen så slutar det i alla fall med att jag gärna tittar på det. :confused:
Fast det beror kanske mest på att man sitter och gör ingenting just den tiden, ändå.
Ganska kul om de har nån rolig tävling eller så.
Tycker de här BB-deltagarna verkar va hyffsat samlade för det händer inte särskilt mycket i huset som är skandalöst..

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...