Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Färnbo skrev:Har hört rykten om att det ska vara en Big Jump tävling/uppvisning i Säter imorgon.
Är det någon som har fakta tid, plats?![]()
Modify skrev:Seriöst, får man plats att bygga bigjump i Säter?
Modify skrev:Seriöst, får man plats att bygga bigjump i Säter?
Han är ju från världsmetropolen Tjörn.Mr R skrev:Vad barnsligt, du sätter din nivå![]()
Mr R skrev:Vad barnsligt, du sätter din nivå![]()

jens__E skrev:
Modify skrev:Trofan det när man känner folk i Säter.. Så går vi vidare i livet o är glada
![]()
![]()
newstead skrev:
Jo, det gör det väl. Jag är själv från en ganska liten håla från början men jag har varken sett dig eller mig komma med dryga kommentarer om att Säter är litetMr R skrev:Haha, jag kommer från en by med drygt 800 innevånare, finns många fördelar![]()
MOAHAHAHA.. "jag säger att jag är från stockholm eftersom bönderna ändå inte vet vart Rimbo ligger" eller hur var det du sa?newstead skrev:Jo, det gör det väl. Jag är själv från en ganska liten håla från början men jag har varken sett dig eller mig komma med dryga kommentarer om att Säter är litet![]()

Nåt liknande... fast det betyder ju inte att det inte skulle få plats ett bigjump i Rimbocrashtestdummy skrev:MOAHAHAHA.. "jag säger att jag är från stockholm eftersom bönderna ändå inte vet vart Rimbo ligger" eller hur var det du sa?![]()
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen