Satte på Big Gun på moppen wow vilken skillnad och ljudet är total grymt
har inte bestyckat förknasaren än men det kommer under istiden.
Det är så man undrar varför det inte finns några som kränger Big Gun närmare än USA det fet råkkar ju
har inte bestyckat förknasaren än men det kommer under istiden.
Det är så man undrar varför det inte finns några som kränger Big Gun närmare än USA det fet råkkar ju

Big-gun gör avgassystem. Slipon och helsystem och har rätt bra priser, speciellt från utlandet..