ICEbreaker
The Devil Rides With Me
Nån som vet om det finns big bore kitt til ktm 380, och vart kan jag hitta dom isf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borsiin JR skrev:Har du gott om pengar kan jag fixa dig ett fd fabrikskit till 380 från tiden när 380 kördes i 500VM ger massor av effekt men är långt ifrån billigt
rejser skrev:Fanns tydligen ett fabrikskit på 420cc när 380 var KTM´s värsta hoj.
Blir nog problem att få tag på nuförtiden tyvärr.
380 sida: http://www.ktm380.com/
Det inehåller en komplett motor + förgasare och CDI om man vill köpa hela sen är det möjligt att det går att sälja någon av reservcylindrarna lösa om du bara är ute efter en sådan....ICEbreaker skrev:Vad skulle det kosta då? och vad är det?
ICEbreaker skrev:Men det borde gå att få tag på, men frågan är vad det skulle kosta å andra sidan måste det finnas andra bigbore kitt, finns juh så gott som till alla cycklar. Hadde lite problem med tyskan, så jag vart inte så mkt klokare![]()
Borsiin JR skrev:Det inehåller en komplett motor + förgasare och CDI om man vill köpa hela sen är det möjligt att det går att sälja någon av reservcylindrarna lösa om du bara är ute efter en sådan....
Pris får jag konsultera ägaren (Borsiin SR)
Borsiin JR skrev:Nä sxs är ju köpekittet som vem som hellst kan köpa detta är en ex fullfabrikare.....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |