Biaggi??

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Är inte den här killen grymt likt Biaggi?! En riktig kändis är det, fast ännu galnare än Max.

Bifogat

• Biaggi.jpg
    Biaggi.jpg
    44.2 KB · Visningar: 99
Kejsaren utav Rom

Båda ser ut som tjackpundare.

Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar, Kejsaren utav Superbike 2010 Mr Biaggi ser ju ut som en italienare ska, kaxigt självsäker. Enveten jäkel som jobbar på och visar att skam den som ger sig. Ingen större lipsill och gnällspik, bara lite allmämt butter när det går emot.... vem är inte det! Hur ser du ut själv?
MVH Toyman:

Bifogat

• IMG_3460 shb.jpg
    IMG_3460 shb.jpg
    153.3 KB · Visningar: 266
haha ja jo vissa likheter finns kanske...

I övrigt är max en jäkel på att köra. Tycker ändå lite synd om honom att han aldrig fick till det i stora klassen. Kul för honom att han fick plocka hem en WSBK titel på karriärens höst.

Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar,
Ungdomen talar förmodar jag?

Carlos Lavado - som blev världsmästare i 250 år 19?? - gick omkring med solglas även inomhus, med pupiller som tefat är det för ljust överallt.
Och han var inte precis ensam i sin generation om att knapra "bromsa-sent-piller" (amfetamin).

Ungdomen talar förmodar jag?

Carlos Lavado - som blev världsmästare i 250 år 19?? - gick omkring med solglas även inomhus, med pupiller som tefat är det för ljust överallt.
Och han var inte precis ensam i sin generation om att knapra "bromsa-sent-piller" (amfetamin).

1983 och 1987 var det. (Internet är fantastiskt :D )

Det var väl aldrig bevisat att han knaprat "bromsa-sent-piller" va? Fast å andra sidan så var det väl inte många som fick kissa i en kopp på den tiden va?

Fast å andra sidan så var det väl inte många som fick kissa i en kopp på den tiden va?
Ingen alls vad jag vet.

Någon här kanske vet när dopingkontroll infördes i RR? (Orka googla själv, näääh...)

Men nog tusan käkade han något, de pupillerna kan inte vara medfödda - evolutionen hade utrotat hans förfäder för länge sedan.

Last edited:
Juan Garriga var ju fast i ganska svårt drogmissbruk efter karriären med en del trassel under den samma också. Anthony Gobert var knappast helt ren under sin karriär heller..

Charles Manson har med åren, till skillnad från den andre, kommit till insikt.
[YOUTUBE-ID]o2oZWpqtNi4[/YOUTUBE-ID]

Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar, MVH Toyman:

Nja var inte så säker på det för i början av 80-talet gick det ryckten om droger bland RR-förare i den yppersta eliten t,ex Eddie Lawson var misstänkt.

Som sagt Max är kung och har bevisat att gammal är äldst.:tummenupp

Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar, Kejsaren utav Superbike 2010 Mr Biaggi ser ju ut som en italienare ska, kaxigt självsäker. Enveten jäkel som jobbar på och visar att skam den som ger sig. Ingen större lipsill och gnällspik, bara lite allmämt butter när det går emot.... vem är inte det! Hur ser du ut själv?
MVH Toyman:

Har du Aprilia lackad hjälm, men bilden visar att dig muckar man inte med:D

Ps. Glöm inte Macau på Söndag , tror 04:45, maila om du inte vet var sändningen finns.

Last edited:
MVH Toyman:

Det jag menar med likheten är att båda har vidöppna ögon och stirrig blick, ett kännetecken bland tjackisar. Sen har det inget med personlighet att göra eller personliga prestationer, men vi bedömde likheten mellan två personer på bild.

Hur ser jag ut? Helt irrelevant, men jag är rätt snygg om jag får säga det själv :D

Utseendet har lurat många!

Det jag menar med likheten är att båda har vidöppna ögon och stirrig blick, ett kännetecken bland tjackisar. Sen har det inget med personlighet att göra eller personliga prestationer, men vi bedömde likheten mellan två personer på bild.

Hur ser jag ut? Helt irrelevant, men jag är rätt snygg om jag får säga det själv :D

De e Coolsz!

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa