Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Båda ser ut som tjackpundare.
Ungdomen talar förmodar jag?Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar,
Ungdomen talar förmodar jag?
Carlos Lavado - som blev världsmästare i 250 år 19?? - gick omkring med solglas även inomhus, med pupiller som tefat är det för ljust överallt.
Och han var inte precis ensam i sin generation om att knapra "bromsa-sent-piller" (amfetamin).
Ingen alls vad jag vet.Fast å andra sidan så var det väl inte många som fick kissa i en kopp på den tiden va?
Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar, MVH Toyman:
Som sagt Max är kung och har bevisat att gammal är äldst.![]()
En sak är sant! Soffgruppen har många kungar![]()
Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar, Kejsaren utav Superbike 2010 Mr Biaggi ser ju ut som en italienare ska, kaxigt självsäker. Enveten jäkel som jobbar på och visar att skam den som ger sig. Ingen större lipsill och gnällspik, bara lite allmämt butter när det går emot.... vem är inte det! Hur ser du ut själv?
MVH Toyman:
Tjackpundare blir inte mästare på snabba hojar, Kejsaren utav Superbike 2010 Mr Biaggi ser ju ut som en italienare ska, kaxigt självsäker. Enveten jäkel som jobbar på och visar att skam den som ger sig. Ingen större lipsill och gnällspik, bara lite allmämt butter när det går emot.... vem är inte det! Hur ser du ut själv?
MVH Toyman:
Det jag menar med likheten är att båda har vidöppna ögon och stirrig blick, ett kännetecken bland tjackisar. Sen har det inget med personlighet att göra eller personliga prestationer, men vi bedömde likheten mellan två personer på bild.
Hur ser jag ut? Helt irrelevant, men jag är rätt snygg om jag får säga det själv![]()
Jo, grymt lik!
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!