Biaggi skadad

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Biaggi:

"Yesterday I hurt my foot in the pit garage, a box fell on my left foot, a silly accident, but it stopped me from sleeping all night," said Max. "The worst of it is that the bruising is right where I have to use my foot to work the gear lever."

http://www.crash.net

Då var hans RR-karriär slut då :(

Han laddar väl med ursäkter nu, när han som vanligt inte vinner VM. Vem är förvånad?

Bäst är ändå att det går kraftiga rykten om Biaggi som ersättare för Barros i Repsol Honda. Hur ska valmers klara av det? Repsol Honda gör ju aldrig något fel... :hihi

Goodstuff skrev:
Bäst är ändå att det går kraftiga rykten om Biaggi som ersättare för Barros i Repsol Honda. Hur ska valmers klara av det? Repsol Honda gör ju aldrig något fel... :hihi

Det vore kul om det blev så. Skulle dock förvåna. Men jag tror det skulle vara en viktig bekräftelse för divan Max.

Biaggi hos repsol skulle ju ge honom chansen från start. Vilket han behöver, men oavsett, han klår nog fanken inte rossi, såvida inte Honda uppfinner en rymdraket nästa år ändå..

Nyteknik skrev:
Det vore kul om det blev så. Skulle dock förvåna. Men jag tror det skulle vara en viktig bekräftelse för divan Max.

Är tydligen ett ganska ihärdigt rykte så jag skulle inte bli förvånad.

oFFkeFF skrev:
Biaggi hos repsol skulle ju ge honom chansen från start. Vilket han behöver, men oavsett, han klår nog fanken inte rossi, såvida inte Honda uppfinner en rymdraket nästa år ändå..

Det lär som varje säsong bli tufft för Biaggi att vinna race. För att inte nämna titeln. Honda är förstås medvetna om läget och jag skulle bli mkt förvånad om nästa års upplaga av RC211V inte kommer ha genomgått stora förändringar. Kanske kör man redan nästa år ett satelit-team med en V3:a. Det var mkt länge sedan Honda spelade något annat än förstafiolen i GP-racing och de lär inte nöja sig förrän de har återtagit övertaget; med eller utan Rossi. Ska bli mkt intressant att se vad de hittar på under vintern.

Med tanke på hur kaxiga Honda var innan säsongen om att de bara behöver bygga en snabbare hoj för att slå Rossi lär de jobba för högtryck. Dock imponerade inte Ukawa som sades köra 05 versionen av RC211V på Motegi. V3 är jag skeptisk till om de kommer köra med men jag kan ha fel, speciellt med tanke på den minskade tankvolymen till nästa år..

Goodstuff skrev:
Med tanke på hur kaxiga Honda var innan säsongen om att de bara behöver bygga en snabbare hoj för att slå Rossi lär de jobba för högtryck. Dock imponerade inte Ukawa som sades köra 05 versionen av RC211V på Motegi. V3 är jag skeptisk till om de kommer köra med men jag kan ha fel, speciellt med tanke på den minskade tankvolymen till nästa år..

Honda (och Doohan) har en ganska arrogant framtoning och det är faktiskt skönt att de kallsvettas. Ser fram emot att se Edwards köra ifrån Gibbers nästa år. Ser ännu mer fram emot att se Biaggi på en överjävlig Honda stressa Rossi till misstag och sammanbitna miner.

Nyteknik skrev:
Biaggi:

"Yesterday I hurt my foot in the pit garage, a box fell on my left foot, a silly accident, but it stopped me from sleeping all night," said Max. "The worst of it is that the bruising is right where I have to use my foot to work the gear lever."

http://www.crash.net

Stackarn :D
Han är en loser :hihi

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back