valmers skrev:Biaggis tåg har gått, och han står kvar på perrongen som den förlorare han alltid kommer att bli ihågkommen som.
Jasså?? så kommer alla fall inte jag ihåg han??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Biaggis tåg har gått, och han står kvar på perrongen som den förlorare han alltid kommer att bli ihågkommen som.
Nej, man kan ju drömma sig tillbaka till svunna moppetider. Jag ser till nuet, där Biaggi misslyckats, trots hans försäkringar om motsatsen. Fast nu är det väl Yamahan som är mycket bättre, förstås....sleven skrev:Jasså?? så kommer alla fall inte jag ihåg han??
Relapse skrev:Från Katalonien.
Helgens höjdpunkt!Nyteknik skrev:Valmers måste ha skrattat sig fördärvad...

Han skulle nog hålla sig till 250, han kommer alldrig att vinna moto gpNyteknik skrev:Nu ska vi inte överdriva. Jag tror också att årets tåg har gått för honom. Och Gibernau. Och Edwards som skulle satsa på titeln i år. Biaggi kommer nog bli ihågkommen som den bäste 250-föraren världen någonsin har skådat. Och hans debut i 500 kommer jag och många andra att minnas.
Max är en klant och det räcker!Chris Ash skrev:Nu har hela soffexpertisen kommit till tals. Max är en diva och Sete kör som en kärring. I själva verket är de rätt kassa hela högen skulle jag tro.
Vart kommer det ifrån att han är en diva egentligen? Är det att han är självsäker och tror att han kommer att vinna nästa race och ta en titel? Han har ju faktiskt vunnit mycket, även i tunga klassen så han har väl en del att backa upp det med. Han är ju faktiskt alltid en av få kandidater att vinna ett race, det går väl inte att förneka. Tror knappast att han varit framgångsrikare genom att på svenskt vis säga att "det var ju i alla kul att vara med". Typiskt svenskt att glädjas åt att någon inte infriar sina drömmar och då kalla dem diva för att de tror att de är något. Ja, han tror nog att han är något och därför har han vunnit många tävlingar till skillnad från alla er som kritiserar honom.Sniper skrev:Han skulle nog hålla sig till 250, han kommer alldrig att vinna moto gp
och det är skönt för han är en sketen liten diva!!!

Men snälla, har du följt MotoGP (och 500cc) i mer än en säsong måste du väl ha sett och hört hur Biaggi uppträder? Svartflaggkörningen? Gnället på Yamaha? Gnället på Honda? Gnället på Rossi? Bara benämningen Den Romerske Kejsaren, som han säkerligen myntat själv, kan ju få en att bli kräkfärdig. Blir bara patetiskt utan riktig VM-titel.Ninjaboy skrev:Vart kommer det ifrån att han är en diva egentligen? Är det att han är självsäker och tror att han kommer att vinna nästa race och ta en titel? Han har ju faktiskt vunnit mycket, även i tunga klassen så han har väl en del att backa upp det med. Han är ju faktiskt alltid en av få kandidater att vinna ett race, det går väl inte att förneka. Tror knappast att han varit framgångsrikare genom att på svenskt vis säga att "det var ju i alla kul att vara med". Typiskt svenskt att glädjas åt att någon inte infriar sina drömmar och då kalla dem diva för att de tror att de är något. Ja, han tror nog att han är något och därför har han vunnit många tävlingar till skillnad från alla er som kritiserar honom.![]()
Ska alla utom Rossi lägga av eller? Är det det ni vill?![]()
valmers skrev:Men snälla, har du följt MotoGP (och 500cc) i mer än en säsong måste du väl ha sett och hört hur Biaggi uppträder? Svartflaggkörningen? Gnället på Yamaha? Gnället på Honda? Gnället på Rossi? Bara benämningen Den Romerske Kejsaren, som han säkerligen myntat själv, kan ju få en att bli kräkfärdig. Blir bara patetiskt utan riktig VM-titel.
Jag håller inte på Rossi.Ninjaboy skrev:Han behöver inte vara er favorit, det har jag full förståelse för. Det är ju mycket enklare att hålla på Rossi och Schumacher baserat på intjänade poäng. Men jag skitless på Rossis Carolina Klyft miner och Schumis totala avsaknad av känslor. Hellre då en smågnällig kejsare. Det namnet fick han väl för övrigt innan Rossis tid då han verkligen dominerade i 250 så det kan man väl inte klandra honom för att han kallar sig själv för i dag. Att han gnäller på det ena och det andra "ibland" är väl frustration över att inte vinna, han vill verkligen vinna och det beundrar jag honom för. Han kör tills framhjulet släpper och hans och Setes kamp i regnet i början av säsongen tycker jag var årets mest gastkramande race. Att han får tillfälle att han att gnälla är väl på grund av att han placerar sig högre än ni vill erkänna då de sällan intervjuar de som hamnar längre bak. Kika lite på vad han pysslar med privat så är det rätt intressant, han kör cross och supermotard med rätt god fart. En riktig motormänniska tycker jag. Jag bryr mig inte mycket om hur han är som person utan mer hur han kör hoj och det gör han trots allt bättre än de flesta även om jag inte heller tror att det blir någon titel i MotoGP för honom. Jag blir dock inte lika ledsen över det som du blir glad.

valmers skrev:Jag håller inte på Rossi.
Att Biaggi inte vinner MotoGP är inte konstigt; han är ingen vinnare. Och det vet han om, med ökad desperation.![]()

Hoppsan, där blev varenda sportjournalist arbetslös.Holy Rider skrev:Ingen vinnare?
Varför kör inte du MotoGP?
Nej, just det. Det ä du som inte är någon vinnare![]()
valmers skrev:Att Biaggi inte vinner MotoGP är inte konstigt; han är ingen vinnare. Och det vet han om, med ökad desperation.![]()
Ninjaboy skrev:Nu förstår jag inte riktigt, han har 4 250-titlar, 42 segrar varav 13 i 500/MotoGP, en av dem i år, han har också en kort tid lett mästerskapet i år så han är mer framgångsrik än de flesta.
Förstår inte riktigt skadeglädjen i att det inte går bra för någon annan. Hoppas att jag aldrig kommer att förstå den heller.
Strider skrev:Jag säger som innan: Biaggi är en sopa.
Snart är han en arbetlös sopa oxå.
Han får inte vara med i mitt ERF team nästa år.
Tycker du de var bättre än strid på kniven-racet på Phakisa?Ninjaboy skrev:Han kör tills framhjulet släpper och hans och Setes kamp i regnet i början av säsongen tycker jag var årets mest gastkramande race.

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!