BF2, hur få bort lagg?

Xyron skrev:
2064789 Amd 64 3800+ x2
1024mb ddr
7800gt

Har också allting på högsta, fungerar klockrent :tungan

:mad: :4skrika

Hehe, nämen frågan är om jag skall lägga ut nästan 1000 spänn till på mer RAM? Känns som om det inte kommer funka, oasvett vad jag gör. Lite svårt att veta i förväg, och har ingen lust att slänga iväg mer pengar än jag redan gjort. :va

Btw, tog tiden på en laddning.. 3 minuter för att komma 52 % på en singleplayer med låg på inställningarna. Haha.. Älskar.

AxlySM skrev:
2064845 :mad: :4skrika

Hehe, nämen frågan är om jag skall lägga ut nästan 1000 spänn till på mer RAM? Känns som om det inte kommer funka, oasvett vad jag gör. Lite svårt att veta i förväg, och har ingen lust att slänga iväg mer pengar än jag redan gjort. :va

Btw, tog tiden på en laddning.. 3 minuter för att komma 52 % på en singleplayer med låg på inställningarna. Haha.. Älskar.

:3freak det lät stört!!

AMD64 3000+ 1024ram och FX6600 (tror jag ;)) Å inte fan tar det så lång tid!

AxlySM skrev:
2064664 AMD 64 4000+, MMX, 3DNow ~2.4GHz
1024MB RAM
HIS RADEON X700 SE

"Hög" på alla inställningar utom skugga.. :tummenupp

Vad är det i den setupen som funkar såå bra? :D
Men vad kör han på för bildupplösning, 800x600 / 1024x768 / 1280x1024 /1900x16000, detta har en stor betydelse. Samt att skuggan är rätt krävande

Det verkar som att det tar lång tid för ALLA att ladda in att grafik... Själv kör ja me en 3,8a o de tar en 5 min endå...

AMD 64 opteron 146 (2.1 ghz, den som skulle gå å klocka så bra.. fast ja kanske behöver bättre flås i fläkten)
1.25Gb RAM
osv..

mitt BF flyter inte alls.. för det är inte installerat

heimdal skrev:
2066271 AMD 64 opteron 146 (2.1 ghz, den som skulle gå å klocka så bra.. fast ja kanske behöver bättre flås i fläkten)
1.25Gb RAM
osv..

mitt BF flyter inte alls.. för det är inte installerat

Doom?

heimdal skrev:
2066279 4?

flöt bra tills ja blev illamående.. blir de av alla doomspel :va
men F.E.A.R. va en riktig höjdare

ajuste x1800XL har ja med

Nej asså.. Doom original.. Duke nukem? Pallar din dator bättre? :confused:

2,1a? :Bugar

F.E.A.R? Är jag för ung?

AxlySM skrev:
2064845 :mad: :4skrika

Låna lite ram av polaren din som det fungerar bra för.
Se om det gör någon större skillnad?

Fick cpu-fläkten rensad på damm (intel pentium är ju lite känsliga).. Sänkte tempen med cirkus 40 grader. Så nu går allt som de skall, och jag ägde det lilla jag hann spela inatt! :gnissla :D

Men tack iaf. Innan det gjordes formaterade jag dock om skiten och blev av med en massa bra förinstallerade program, till ingen nytta. Shit happens. :D

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!