Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Middagsdejt...sandstream skrev:Du får väl fråga Hagster nästa gång ni har middagsdejt![]()

Slappa: Har blivit? trodde jag alltid vart det ju

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Middagsdejt...sandstream skrev:Du får väl fråga Hagster nästa gång ni har middagsdejt![]()
Biaggi skulle nog kunna få vilken hoj som helst att gå sakta bara man gav honom några veckornorrlansguld skrev:Men tror du inte Biaggi hade varit regerande mästare i stora klassen om han också fick köra lika bra hoj som Rossi![]()
Det kommer nog ske ungefär samtidigt som jag toppar den listanMacho Woman skrev:Jag ser fram emot dagen när grabbarna i SM är så välkända för alla att de hamnar på Aftonbladets 100 sexigaste män-lista...
Ullis var ju med på Slitz lista över 100 sexigaste tjejer i alla fall. Har jag hört...Macho Woman skrev:Jag ser fram emot dagen när grabbarna i SM är så välkända för alla att de hamnar på Aftonbladets 100 sexigaste män-lista...
Inget ont om Ullis, hon ser bra ut, men man kan ju undra vad det är för blindstyren som sätter ihop den listanNinjaboy skrev:Ullis var ju med på Slitz lista över 100 sexigaste tjejer i alla fall. Har jag hört...![]()
Hon som kom 1a var värl från landet nånstans?? om det va samma lista som Aftonbladet redovisade, tror det va det. Hon var riktigt söt iallafall, tycker jag (utan några suspekta vinklar)sandstream skrev:Inget ont om Ullis, hon ser bra ut, men man kan ju undra vad det är för blindstyren som sätter ihop den listan
Den som är mest känd och inte har vikt ut sig tidigare brukar vinna...
Macho Woman skrev:Oseriöst eller viktigt ämne? http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=7777
(Obs Valmers! Det är viktigt för dig!)
Nej, inget ont om Ullis, tvärt om är hon ett undantag i och med att hon faktiskt presterat något, en prestation som är värd att beundra och som säger mer om en person än vad ytan gör. Dessa CaféSlitzMoore100SexigasteListor är otroligt ointressanta så fort man kommit till den insikt du gjort, att det enda som bedöms är ytan och kändisskapet. Även om filmen A Beautiful Mind var intressant så tänk bara på titeln, Ett Vackert Sinne. Vad är det värt nu för tiden? Håller jag på och spårar ur nu? Kanske det men jag mår illa när jag ser dessa småsnuktidingars 100-listor där väderflickor trängs med hallåor, skådisar och modeller. Det får mig att tänka på en sekvens i High Chaparall när Filip och Fredrik intervjuar Vince Neil och frågar vad det är han gillar med sin tjej och han pekar med händerna på hennes kropp.sandstream skrev:Inget ont om Ullis, hon ser bra ut, men man kan ju undra vad det är för blindstyren som sätter ihop den listan
Den som är mest känd och inte har vikt ut sig tidigare brukar vinna...
2ono skrev:Men Rossi da har någon sett honom med en tjej![]()
Macho Woman skrev:Läser du inte italiensk skvallerpress människa? Där är det ständigt foton på honom med tjejer. Han har haft ett par förhållanden också. Här kommer ett hiskligt foto som han gjorde ihop med sitt ex Stella för en tidning som exempel:
Jörgen Player Special skrev:Förhållanden verkar läskigt.. Har prövat det några gånger...
/JPS
Skulle gissa att medelåldern på Slitz, Moore och de andra redaktionerna är ganska låg.Teddy skrev:Nej, inget ont om Ullis, tvärt om är hon ett undantag i och med att hon faktiskt presterat något, en prestation som är värd att beundra och som säger mer om en person än vad ytan gör. Dessa CaféSlitzMoore100SexigasteListor är otroligt ointressanta så fort man kommit till den insikt du gjort, att det enda som bedöms är ytan och kändisskapet. Även om filmen A Beautiful Mind var intressant så tänk bara på titeln, Ett Vackert Sinne. Vad är det värt nu för tiden? Håller jag på och spårar ur nu? Kanske det men jag mår illa när jag ser dessa småsnuktidingars 100-listor där väderflickor trängs med hallåor, skådisar och modeller. Det får mig att tänka på en sekvens i High Chaparall när Filip och Fredrik intervjuar Vince Neil och frågar vad det är han gillar med sin tjej och han pekar med händerna på hennes kropp.
Miss_Orchidee skrev:Ja kan ställa upp som Paraplyflicka.... eller nej just det, ja vill ju köra![]()
Är du gullig och kommer med upp till Kinnekulle den 4 juli, 11 juli, 4 och 7 augusti dåwonderwizard skrev:eftersom min hoj blivit stulen, så kan jag ställa upp som "paraplygubbe"
bara jag slipper stå i speedos (resv. stavning)![]()
Ninjaboy skrev:Drougge, eller vad chefred på Slitz heter, är väl typ 45.
Nej, som tur är.Syss skrev:Den mentala åldern är inte samma som den fysiska...![]()
Miss_Orchidee skrev:Är du gullig och kommer med upp till Kinnekulle den 4 juli, 11 juli, 4 och 7 augusti dådu kan se det som träning inför tävling
![]()
(så kan vi se hur många kort du hamnar på på SH sen)
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |