Bevisat: roadracingkillar är populära hos damerna

norrlansguld skrev:
Men tror du inte Biaggi hade varit regerande mästare i stora klassen om han också fick köra lika bra hoj som Rossi :lol
Biaggi skulle nog kunna få vilken hoj som helst att gå sakta bara man gav honom några veckor :hihi
Rossi däremot skulle nog vinna lopp på vilken hoj som helst, tex Suzuki, Ducati eller Kawwa.

Jag ser fram emot dagen när grabbarna i SM är så välkända för alla att de hamnar på Aftonbladets 100 sexigaste män-lista...

Macho Woman skrev:
Jag ser fram emot dagen när grabbarna i SM är så välkända för alla att de hamnar på Aftonbladets 100 sexigaste män-lista...
Det kommer nog ske ungefär samtidigt som jag toppar den listan :rolleyes:

Macho Woman skrev:
Ullis var ju med på Slitz lista över 100 sexigaste tjejer i alla fall. Har jag hört... :hihi

Ninjaboy skrev:
Ullis var ju med på Slitz lista över 100 sexigaste tjejer i alla fall. Har jag hört... :hihi
Inget ont om Ullis, hon ser bra ut, men man kan ju undra vad det är för blindstyren som sätter ihop den listan :rolleyes:
Den som är mest känd och inte har vikt ut sig tidigare brukar vinna...

sandstream skrev:
Inget ont om Ullis, hon ser bra ut, men man kan ju undra vad det är för blindstyren som sätter ihop den listan :rolleyes:
Hon som kom 1a var värl från landet nånstans?? om det va samma lista som Aftonbladet redovisade, tror det va det. Hon var riktigt söt iallafall, tycker jag (utan några suspekta vinklar) :)

sandstream skrev:
Nej, inget ont om Ullis, tvärt om är hon ett undantag i och med att hon faktiskt presterat något, en prestation som är värd att beundra och som säger mer om en person än vad ytan gör. Dessa CaféSlitzMoore100SexigasteListor är otroligt ointressanta så fort man kommit till den insikt du gjort, att det enda som bedöms är ytan och kändisskapet. Även om filmen A Beautiful Mind var intressant så tänk bara på titeln, Ett Vackert Sinne. Vad är det värt nu för tiden? Håller jag på och spårar ur nu? Kanske det men jag mår illa när jag ser dessa småsnuktidingars 100-listor där väderflickor trängs med hallåor, skådisar och modeller. Det får mig att tänka på en sekvens i High Chaparall när Filip och Fredrik intervjuar Vince Neil och frågar vad det är han gillar med sin tjej och han pekar med händerna på hennes kropp.

2ono skrev:
Men Rossi da har någon sett honom med en tjej :rolleyes:

Läser du inte italiensk skvallerpress människa? Där är det ständigt foton på honom med tjejer. Han har haft ett par förhållanden också. Här kommer ett hiskligt foto som han gjorde ihop med sitt ex Stella för en tidning som exempel:

Bifogat

• angelrossi.jpg
    angelrossi.jpg
    36.6 KB · Visningar: 170
Macho Woman skrev:
Läser du inte italiensk skvallerpress människa? Där är det ständigt foton på honom med tjejer. Han har haft ett par förhållanden också. Här kommer ett hiskligt foto som han gjorde ihop med sitt ex Stella för en tidning som exempel:

Förhållanden verkar läskigt.. Har prövat det några gånger...

/JPS

Teddy skrev:
Nej, inget ont om Ullis, tvärt om är hon ett undantag i och med att hon faktiskt presterat något, en prestation som är värd att beundra och som säger mer om en person än vad ytan gör. Dessa CaféSlitzMoore100SexigasteListor är otroligt ointressanta så fort man kommit till den insikt du gjort, att det enda som bedöms är ytan och kändisskapet. Även om filmen A Beautiful Mind var intressant så tänk bara på titeln, Ett Vackert Sinne. Vad är det värt nu för tiden? Håller jag på och spårar ur nu? Kanske det men jag mår illa när jag ser dessa småsnuktidingars 100-listor där väderflickor trängs med hallåor, skådisar och modeller. Det får mig att tänka på en sekvens i High Chaparall när Filip och Fredrik intervjuar Vince Neil och frågar vad det är han gillar med sin tjej och han pekar med händerna på hennes kropp.
Skulle gissa att medelåldern på Slitz, Moore och de andra redaktionerna är ganska låg.
Det räcker att läsa ett par reportage så inser man att det är analyser djupa som vattenpölar.
Men, men... tjejerna är snygga för det mesta :)

Miss_Orchidee skrev:
Ja kan ställa upp som Paraplyflicka.... eller nej just det, ja vill ju köra :D

eftersom min hoj blivit stulen, så kan jag ställa upp som "paraplygubbe"

bara jag slipper stå i speedos (resv. stavning) :rofl

wonderwizard skrev:
eftersom min hoj blivit stulen, så kan jag ställa upp som "paraplygubbe"

bara jag slipper stå i speedos (resv. stavning) :rofl
Är du gullig och kommer med upp till Kinnekulle den 4 juli, 11 juli, 4 och 7 augusti då ;) du kan se det som träning inför tävling :hihi

(så kan vi se hur många kort du hamnar på på SH sen :hihi )

Miss_Orchidee skrev:
Är du gullig och kommer med upp till Kinnekulle den 4 juli, 11 juli, 4 och 7 augusti då ;) du kan se det som träning inför tävling :hihi

(så kan vi se hur många kort du hamnar på på SH sen :hihi )

Fan, då måste jag ju springa & lägga mig på grillen ju.. kan ju inte komma & va så likblek som jag e nu. bländar ju alla i depån :lol

Bifogat

• sport63272140606080106big0ub.jpg
    sport63272140606080106big0ub.jpg
    20.2 KB · Visningar: 56
  • sport63272150606080104big3cq.jpg
    sport63272150606080104big3cq.jpg
    19.8 KB · Visningar: 70
  • sport63272180606080102_big.jpg
    sport63272180606080102_big.jpg
    27.8 KB · Visningar: 51
  • sport63272220606080100_big.jpg
    sport63272220606080100_big.jpg