Beviks SuperMotard Cup (bilder)

• Thread starter Thread starter MT
  • Start date Start date
rejser skrev:
men han som vann då, har aldrig hört talas om killen förut mer än att han hade kört bra på Dygds träningsläger.
nån som vet, är han cross el RR kille??

Både och. Cross i botten körde sedan RR.

LasseR6 skrev:
Automatlådan tar väl en del kraft. :hihi
Ja, en fungerande växellåda skulle man ha. :död
MMMMMMM, det skulle man ha :fatta! :huvet

rejser skrev:
mjo...men nu körde jag på en 4-växlad cross, visserligen på 570cc men annars standard.
det lustiga är att jag tog in som fan på Jimmy i inbromsningarna och även en del i kurvorna :va
Åhå, så det var ingen SM-vertemati på plats... Hittar de ingen kraft i din eller!?

Lindström talade jag lite med i anmälningskön. "jo, det ser ju skoj ut det här. Har aldrig provat förut men det ska nog gå bra" Jovars, det gjorde det ju...

Supermoto skrev:
Åhå, så det var ingen SM-vertemati på plats... Hittar de ingen kraft i din eller!?

Lindström talade jag lite med i anmälningskön. "jo, det ser ju skoj ut det här. Har aldrig provat förut men det ska nog gå bra" Jovars, det gjorde det ju...

de ska plocka ihop och testa den i dagarna nu...liiite sent men men..

ja får Jimmy in lite vana med slajding och motardkurvtagning så lär han ju inte köra långsammare direkt :brinnerup

Jocke "Supermoto". Bra kört!! Stod i funktionärsbås 3 och imponerades av klockren körning! :bow

Och Linus "Mindraper" (bror). Du var oxå JÄTTEduktig!! Keep up the good work! :kiss

Zwamp skrev:
Jocke "Supermoto". Bra kört!! Stod i funktionärsbås 3 och imponerades av klockren körning! :bow

Och Linus "Mindraper" (bror). Du var oxå JÄTTEduktig!! Keep up the good work! :kiss
Du får säga åt brorsan att tacka mig för 6:e platsen jag "bjöd" på... :rolleyes: Den jäkla kurvan kom snabbare för varje varv...å vips så bromsades det för sent...*harkel harkel*

Kan bara säga...JÄKLAR VAD ROOOOOLIGT det är att köra ! ! ! :lol :lol :lol

Skål å grattis Jocke :fyllisar

/#63

Fina bilder! Dom få jag tog blev suddiga, och lägga ut fler bilder på Supermoto på podiet behöver jag ju inte göra eller när han posar vid hojen med bucklan.

KTM DAVVE skrev:
Jajävlar.. Man kan nästan säga att Jimmy o jag låg med varann i kurvorna..: Kul tajt racing!

han var svår att komma förbi den rackaren, speciellt när hans lilla äckliga 450 gick fortare på rakorna :4skrika

du hade några halvspännande turer i finalen va?

rejser skrev:
han var svår att komma förbi den rackaren, speciellt när hans lilla äckliga 450 gick fortare på rakorna :4skrika

du hade några halvspännande turer i finalen va?
Ja, höll bra tätt! Mmm blev halvnära ett par svängar... Gräsmattan ur snabba högern efter starten var duktigt hal den!!

rejser skrev:
jo jag såg det :D
Hahaha, ja skulle vilja sett det själv. Sörehall höll undan till höger, han trodde jag skulle torpedera honom på väg in igen. Tur man inte lyckades m det...: )

KTM DAVVE skrev:
Jajävlar.. Man kan nästan säga att Jimmy o jag låg med varann i kurvorna..: Kul tajt racing!

Ja det är ju inte så ovanligt att folk vill ligga med dig :tuttar

Japps! Det stämmer. En 20D med batteripacket på...

- Johan

MT skrev:
Var det du som sprang fram och tillbaka i en oragen väst med en Eos med batteripacket på?

Jag var den som hade en svartvit väst som det stod media på.

liljekvist skrev:

Man får väl trösta sig med att man knappast var ensam om att vurpa där.

liljekvist skrev:
Hehe, tackar tackar! En bild gör sig bäst på väggen vet du väl?

- Johan

Jo jag vet. Laddade precis hem dom & sitter & printar ut dom as we speak.

:tungan Nej då. Får nog bli att köpa några & pryda väggarna med framåt hösten. Så här under sässong finns tyvärr inte en krona över som inte det redan finns ett hål att stoppa dom i.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back