Beviks bilder 16/8

Butler skrev:
Alltså det är igentligen inte hans fel att han inte vet vad du heter, på första listan jag gjorde så råkade jag skriva Englund och det var listan han hade. Fast jag vet att du heter Engström för det gjorde min granne när jag var liten också och hon var nästan lika snygg som du så det är lätt att komma ihåg. ;)

mvh
Larsson
Gult kort för överdrivet smörande :7peta :mattias

Butler skrev:
Jaa, jo... Och jag har ju redan 2 tjejer, så hon får ta det som en komplemang.. ;)

När kommer du och gör henne sällskap då???
"Team ChaosGirls" ?

ooohhhhhhh myyyyyyyyyy goooooooooood :3freak :crash :kryckor :tungan

Ludde skrev:
Och det säger du nu??? :tungan
Ajfan, synd som satan att man missade det då...

Ha de gôtt!
Vi får la åka dit tillsammans nästa år istället! (gäller att bli uttagen först dock, så se till att skaffa några referenser tills dess)

Yasha skrev:
Porrigt värre?!? :tuttar

@Butler, slipper jag så blir jag glad... men jag kan nog inte smita så länge till... :gnissla

Nähä du gumman, nästa tävling kommer du inte undan! Jag har dessutom kört stora övertalningsförmågan, och värvat fler blondies till vårt Husa-team nästa år.... hehe :banana

Last edited by a moderator:
Butler skrev:
Alltså det är igentligen inte hans fel att han inte vet vad du heter, på första listan jag gjorde så råkade jag skriva Englund och det var listan han hade. Fast jag vet att du heter Engström för det gjorde min granne när jag var liten också och hon var nästan lika snygg som du så det är lätt att komma ihåg. ;)

mvh
Larsson

:lol Du vet hur man ska smickra sig ur knipor du, Porr-Peter! :lol :D

Wheeliegirl skrev:
Nähä du gumman, mästa tävling kommer du inte undan! Jag har dessutom kört stora övertalningsförmågan, och värvat fler blondies till vårt Husa-team nästa år.... hehe :banana
Hugaligen... behöver vi verkligen fler blondiner?!? :3freak

:tungan :tuttar :D

Det behövs ALLTID fler blondiner :fakta :mattias :tuttar

Eller brunetter, rödhåriga osv osv vad som helst egentligen ;)

Wheeliegirl skrev:
Ojojoj, verkar inte lätt att fylla 30! Gubbsjuk blir man tydligen då... :D :tuttar :hihi

Grattis igen sötis, å tack för en rolig fest!! :tummenupp :fyllisar

Hallå där!!!! Dra nu inte alla över samma kamm :arsele :rullandeu

Jag är inte gubbsjuk och Jocke/supermoto är bara en barnrumpa.....och det är du med :rofl :rofl

Wheeliegirl skrev:
Ojojoj, verkar inte lätt att fylla 30! Gubbsjuk blir man tydligen då... :D :tuttar :hihi

Grattis igen sötis, å tack för en rolig fest!! :tummenupp :fyllisar
Jag sa väl inget om åldern på dessa damer :va
Gubbsjuk är man om man glor efter 18åringar :fakta
Vilket ju gör 20åringar helt ok, hehe

Back