beväpnade politiker...

Kan du inte hålla den här typen av diskussioner på era rassesidor så vi normalt funtade slipper bli alldeles nerspammade?

Kan du inte hålla den här typen av diskussioner på era rassesidor så vi normalt funtade slipper bli alldeles nerspammade?

Var det också ironi?

Jag är själv lite dålig på att bedöma sånt så jag svarar
lite försiktigt irriterat:

Detta har uppenbarligen inget med rasism att göra.
En man som kandiderade för Socialdemokraterna 2010
stoppades av polisen rattfull och beväpnad med kniv
samt ett handeldvapen som han saknar licens för.
Det hade varit lika illa om han hetat Lasse och kört med
folkdräkt och käften full med surströmming?

Edit:
OK, jag läste TS inlägg igen och såg att han skrivit ordet
"invandrare". Jag missade det först.

Last edited:
Var det också ironi?

Jag är själv lite dålig på att bedöma sånt så jag svarar
lite försiktigt irriterat:

Detta har uppenbarligen inget med rasism att göra.
En man som kandiderade för Socialdemokraterna 2010
stoppades av polisen rattfull och beväpnad med kniv
samt ett handeldvapen som han saknar licens för.
Det hade varit lika illa om han hetat Lasse och kört med
folkdräkt och käften full med surströmming?

Ja, och man blir så jävla trött på den här lilla högljudda klicken individer som spammar hela forumet med sin främlingsfientliga propaganda.

Ja, självklart vore Sverige helt fritt från brott och droger om det inte vore för invandrarna. Alla våldsromantiserande misfits där ute i landet skulle ha en snygg blond flickvän vilket ni inte får pga invandrarna. Inga våldtäkter skulle någonsin mer förekomma. Alla arbetslösa skulle plötsligt få jobb när vi deporterat den sista svartskallen. Pengar skulle växa från träden och pensionärer skulle ha råd med både kaffe och bussbiljett. Men vi som inte köper den där propagandan är trötta på erat mantra om hur missuppfattade ni är, och missgynnade i media ni är osv.
Ni kan ha hur rätt ni vill, men det är jävligt tjatigt att lyssna på erat gnäll.

Ja, och man blir så jävla trött på den här lilla högljudda klicken individer som spammar hela forumet med sin främlingsfientliga propaganda.

Ja, självklart vore Sverige helt fritt från brott och droger om det inte vore för invandrarna. Alla våldsromantiserande misfits där ute i landet skulle ha en snygg blond flickvän vilket ni inte får pga invandrarna. Inga våldtäkter skulle någonsin mer förekomma. Alla arbetslösa skulle plötsligt få jobb när vi deporterat den sista svartskallen. Pengar skulle växa från träden och pensionärer skulle ha råd med både kaffe och bussbiljett. Men vi som inte köper den där propagandan är trötta på erat mantra om hur missuppfattade ni är, och missgynnade i media ni är osv.
Ni kan ha hur rätt ni vill, men det är jävligt tjatigt att lyssna på erat gnäll.

Lite nyfiken. Hur kom du fram till att det var ett rimligt svar på Teddsters inlägg?

Gör det lite ont att läsa saker som inte står i DN?

Last edited:
Ont och ont, det är samma tjat hela tiden på er. Jävligt tröttsamt bara.

Er? Har jag eller för den delen nån annan här påstått de saker som du skriver i ditt något malplacerade svar till Teddster?

Jag menade om det gjorde ont när du läser vad som skrivs på PI. Är det så hemskt vad ice13 har skrivit så läs nån annan tråd istället. Om hur man odlar bra braj eller nåt. :hihi

Last edited:

Ge fan i att läsa dessa trådar om du nu blir så trött av dom.
Hade du dessutom läst inlägget riktigt, och inte slutat vid ordet invandrare, så hade du förstått min fråga bättre.
Jag undrade varför inte vanlig media kan skriva om det som hände.
Hade det varit en SD-politiker hade dom smällt upp det på förstasidan utan problem.

Har tävlingen i Mest lättkränkta medlem redan startat? :confused:

Ice's fråga är i högsta grad relevant, varför kan de etablerade politikerna begå så grova brott gång på gång utan att de får sota? Usch vad kriminella personer som attraheras av M och S nu för tiden, bara slödder.

...hur man odlar bra braj eller nåt. :hihi

:rofl

Last edited:
Har tävlingen i Mest lättkränkta medlem redan startat? :confused:

Nja, jag är inte det minsta kränkt av några av era hatkampanjer då de inte berör mig. Ni gnäller ju bara på invandrare och rödingar och jag är långt ifrån något. Däremot är det tröttsamt med allt gnäll bara ...

Nja, jag är inte det minsta kränkt av några av era hatkampanjer då de inte berör mig. Ni gnäller ju bara på invandrare och rödingar och jag är långt ifrån något. Däremot är det tröttsamt med allt gnäll bara ...

Det är rätt tröttsamt med allt gnäll på gnället också. Som skrivet tidigare, läs och bli kränkt eller strunta i att läsa och bli inte kränkt. Jag misstänker ändå att det som upprör mest är att du får läsa saker som du helst inte vill veta eftersom din "sanning" då kan raseras.

Bra att du titulerar mig som sig bör.
Oavsett det så är du ute och cyklar.

:hej

Få man inte ta upp fakta (alternativa) artiklar för dig utan att det är rasistisk eller någon hatkampanj ?

Gå o lägg dig igen för fan, nu på direkten..

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt