Beväpnade Delfiner!

Fredde Meck

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Scott 2005
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,704582,00.html
delfin200.jpg

Det låter som en taskig Hollywood-film!

Hehe. De måste ha fått inspiration från vårat försök med attacksälar. Det var väl någongång på femtiotalet. :va Helt lyckat var det inte i alla fall. :lol

Jag tror tom att hägnen finns kvar ute på Gålö.

dom e ju på rymmen grabbar!!!!!! :(
man ska nog inte ut och åka båt nu då...

De där delfinerna gör lite som dom själv vill. Det var ett gäng som rymde i persiska viken (tror jag det var) när de vaktade amerikanska örlogsfartyg.

Hoho, beväpnade delfiner har rymt och är på jakt efter människoblod! :brinnerup
Årets nyhet! :rofl

kul å va på snorkel semester i florida keys nu.....

och du trelleborgaren delfiner kan simma JÄTTE lång det har min mamma sagt! :mad:

Enligt inhemsaka källor ska Irakiska hamas svarat på dessa strids delfiner med den en ny typ av combat camel.. bestyckad med skudmesiler och burka

Kommer genast att tänka på Simpson's Treehouse Of Horror XI: "Night Of The Dolphins".

Calmanders skrev:
Kommer genast att tänka på Simpson's Treehouse Of Horror XI: "Night Of The Dolphins".

Haha, sååå jäkla bra avsnitt.
Speciellt när de marscherar upp från havet och fastnar i volleybollnäten... :rofl :rofl

Förvirrande fakta om delfiner;

Enligt delfinskötarna på Kålmården, så är de så att de är nära släkt med korna och evolverat från land till vattendjur... (Vatten-land-vatten) :va

Dessutom är de lagda åt det grälsjuka hållet. De slåss både sinsemellan och gäng mot gäng. (mest unga hannar) Flasknosdelfinerna lär vara de mest hetlevrade.

Jag tror att de förlupna delfinerna kommer tillbaka när de gjort upp med det rivaliserande (vildlevande)gänget... :hihi :rolleyes:
... eller så sa de bara "solong and thank´s for all the fish" och då vet vi ju hur det går. :3freak

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back