Mrs. Laphroaig
Guest
har ingen syster men är själv lillasyster fast bilderna på mig stannar hos mig 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mrs. Laphroaig skrev:2399502har ingen syster men är själv lillasyster fast bilderna på mig stannar hos mig![]()
Varför skulle man inte kunna vara lillasyster till sin storebror?smallsocks skrev:2399578fegis!
och har ingen syster fast är själv lillasyster? du menar att DU inte har en lillasyster förmodar jagvar bara tvungen att påpeka... besserwisser som man är...
mb skrev:2399597Varför skulle man inte kunna vara lillasyster till sin storebror?
Alltid lika skoj att besserwissra en besserwissersmallsocks skrev:2399611hahaha okej, där fick jag för min Önskan att täppa till truten på nån...
jag är en idiot idag... tack du fick mig till världens gab flabb... haha...
Jag skulle kalla det för att besserwissra en messerschmitt!mb skrev:2399734Alltid lika skoj att besserwissra en besserwisser![]()
(ta det som ett skämt jag är magsjuk å har risig hummor.)Käkar man risiga humrar blir man ofta magsjukprulle skrev:2400183Och så klagar dom på 125 delen(ta det som ett skämt jag är magsjuk å har risig hummor.)

De kanske var importerade från tjina.HanneZ skrev:2400231Käkar man risiga humrar blir man ofta magsjuk![]()
smallsocks skrev:2399578fegis!
och har ingen syster fast är själv lillasyster? du menar att DU inte har en lillasyster förmodar jagvar bara tvungen att påpeka... besserwisser som man är...
edit: alltså hahahhahha jag är trött... hjärnan seg... ye right![]()
Äter man på donken blir man det också, tydligen.HanneZ skrev:2400231Käkar man risiga humrar blir man ofta magsjuk![]()
Där dom föderupp (är det ett ord?) dom i kylvatnet till kärnreaktorer.Solid snake skrev:2400242De kanske var importerade från tjina.![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2400414som mb skrev.. jag är lillasyster till min storebror.
bilderna är ju modellbilder tagna av fotograf för skoj skull , inget jag vill skylta med så de få vara kvar hos mig![]()

prulle skrev:2400418
Där dom föderupp (är det ett ord?) dom i kylvatnet till kärnreaktorer.![]()

PiEn skrev:2400500modellbilder. fotograf. då kan dom ju inte va så dåliga upp med dom![]()
CHIPPEN_no1 skrev:2398872Din Morsa va fan tajtare![]()
Själv har man 3 syrror... en av dom kör hoj och hänger här på SH
smallsocks skrev:2399053vad heter hon då? här alltså...
PiEn skrev:2400500modellbilder. fotograf. då kan dom ju inte va så dåliga upp med dom![]()
Paradoxy skrev:2400802Jag har också varit modell men jag är inte snygg för det![]()

Mrs. Laphroaig skrev:2400775ja ville prova, fotografen sökte folk att fota o så blev det som det blev![]()
men mjae.. måste man inte ha nått ställe å lägga bilden på ? för bilderna finns bara i min dator och i mitt fotoalbum
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |