Betydligt roligare - din syster?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jeje, efter ihärdiga påtryckningar - nu kör vi en "din syster"-tråd i stället. Jag öppnar. Här är världens bästa syster som tydligt är är släkt med den bländande riddaren :)

Och nu vill jag se lite bidrag också!! :7peta

EDIT: Äh, det är ju ingen respons alls. Härmed läggs bildtråden ner :(

Last edited:
Men för fan Björn. Du vet ju att folk befodrar dig raggförmedlare när du publicerar bilder på lillsyrran.

Don Quixote skrev:
2398521 Jeje, efter ihärdiga påtryckningar - nu kör vi en "din syster"-tråd i stället. Jag öppnar. Här är världens bästa syster som tydligt är är släkt med den bländande riddaren :)

Anade att hon skulle vara hetare :)

Chrille skrev:
2398550 Men för fan Björn. Du vet ju att folk befodrar dig raggförmedlare när du publicerar bilder på lillsyrran.

Syrran har ju tidigare varit med i mer seriösa RR-sammanhang men det blir ju ändå bara en massa utseendekommentarer så här får folk gå på bäst dom vill. Dessutom hoppas jag givetvis på fler bidrag ;)
Din syster är ju inte helt aktuell längre då hon gått o stadgat sig men det går bra att bidra ändå ;)

Don Quixote skrev:
2398566 ...
Din syster är ju inte helt aktuell längre då hon gått o stadgat sig men det går bra att bidra ändå ;)

:) Kan inte lägga upp syrrorna här för då har jag tre svågrar att förklara mig för nästa gång det är familjemiddag....

Din Morsa va fan tajtare ;)

Själv har man 3 syrror... en av dom kör hoj och hänger här på SH

Brännström skrev:
2399383 Komigen nu,fram med bilder!:tuttar
Och nej jag har ingen syster:rolleyes:

haha har du bergis...
jag har en syster men hon är upptagen av en polis... som har hoj... jag åker ofta med honom för övrigt... hehe...

har ingen bild på henne och hade jag så skulle jag få smisk om jag la den här!

Don Quixote skrev:
2398521 Jeje, efter ihärdiga påtryckningar - nu kör vi en "din syster"-tråd i stället. Jag öppnar. Här är världens bästa syster som tydligt är är släkt med den bländande riddaren :)

Bilden på din syster bland tälten ser ut att visa lite väl mycket, jag kan ha fel men det ser så ut...:rodnar

Har 4 stycken i åldrarna 19-37, men begriper inte varför jag i allsindar skulle lägga ut bilder på dem på sporthoj.com. Verkar helmysko :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg