Bettingtråden MotoGP / WSBK

Ska vi köra en hundring du och jag. Stoner vinner Gp2011 du får 100, Klubbungen vinner får jag 100. Annars inga pengar till någon?

Deal?

Halllååååååååå...

Jag lägger in en till: 50 spänn på Melandri som vinnare av premiärracet WSBK 2011. Motsättare måste ange annan vinnare.

Halllååååååååå...

Jag lägger in en till: 50 spänn på Melandri som vinnare av premiärracet WSBK 2011. Motsättare måste ange annan vinnare.

Sätter emot, Haslam på BMW. Oj vad det kommer gå fort.

Edit: Sätter emot det andra också. GP 2011. Stoner vinnare, 100:- till mig. Lorenzo vinnare, 100:- till dig. Ingen utdelning vid annat resultat. Deal?

Last edited:
Ska vi köra en hundring du och jag. Stoner vinner Gp2011 du får 100, Klubbungen vinner får jag 100. Annars inga pengar till någon?

Deal?

Hänger på, skriv in det så vi inte glömmer!

Ettan är deal, den andra var vikt för toker... :)

toker, ingen lekstuga nu eller:) , vi kan ju alla börja kalla varann öknamn men blir jobbigt att reda ut och inte särskilt seriöst heller.

Jag sätter 50 spänn på att Rossi kommer gnälla över sin axel (eller ha den som ursäkt för att det går dåligt) under början av 2011. En enda gång under första fjärdedelen ger mig vinst.

Who´s on?

Gnäll är ett så diffust begrepp, jag har ett mer konkret vad.
Jag sätter 50:- på att Rossi kommer att crasha ur minst ett av de 5 första racen med ett tjusigt framhjulssläpp!
Om han sen gnäller på axeln får du nöja dig med stilpoäng!

Gnäll är ett så diffust begrepp, jag har ett mer konkret vad.
Jag sätter 50:- på att Rossi kommer att crasha ur minst ett av de 5 första racen med ett tjusigt framhjulssläpp!
Om han sen gnäller på axeln får du nöja dig med stilpoäng!

Den kan jag inte gå med på, det vet jag ju kommer hända, Stoner-style!

Edit: Sen kommer hela Sporthojs Rossifanclub klaga på Ducces chassiingengörer att dom inte lyssnar på Il Dottore... För då hade allt varit annorlunda :fakta

Den kan jag inte gå med på, det vet jag ju kommer hända, Stoner-style!
Edit: Sen kommer hela Sporthojs Rossifanclub klaga på Ducces chassiingengörer att dom inte lyssnar på Il Dottore... För då hade allt varit annorlunda :fakta
Visst kan Rossi få något framhjulssläpp nästa år men lika frekvent som Stoner fick det? Inte en chans.

JB och VR kommer precis som med Yamahan att göra Duccen till den bästa hojen i depån, men det tar nog ett par år.

Visst kan Rossi få något framhjulssläpp nästa år men lika frekvent som Stoner fick det? Inte en chans.

JB och VR kommer precis som med Yamahan att göra Duccen till den bästa hojen i depån, men det tar nog ett par år.

Rossi kör mjukare än Stonis så det stämmer troligen, känns ganska läskigt att hålla med dig... men det går snart över :tungan

2011!

100 pix: Randy de Puniet blir bästa ducati.
100 pix: Samma kille slutar topp 3 i totalen efter 2011-säsong.
50 pix: Samma kille kommer 2:a i premiären/Qatar.

Vem vågar?!

Oj, vilka lättförtjänta pengar det hade varit, men jag såg att du inte vill förlora mer pengar på detta vad :D

Jag vill också vara med och betta lite...därför säger jag så här:

50:- : RdP blir INTE bästa Ducati i totalen 2011
50:- : RdP slutar INTE topp 3 i totalen 2011
50:- : RdP kommer INTE 2:a i premiären i Qatar

Vem sätter emot?

Rossi kör mjukare än Stonis så det stämmer troligen, känns ganska läskigt att hålla med dig... men det går snart över :tungan

Jag är som vanligt motvals och säger att man måste köra Duccen som stoner för att överhuvudtaget få någon fart i skiten.

Jag tror topp-placeringarna kommer först efter halva säsongen! :fakta

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back