Bettingtråden MotoGP / WSBK

Jag sätter 50 spänn på att Jörgen är först över mållinjen. 100 pix om någon annan sätter emot med annan förare som måste vara först. Är ingen av de 2 stipulerade först - inga pengar till någon.

Någon som är på? Mad Honda? :tungan

Jag sätter 50 spänn på att Jörgen är först över mållinjen. 100 pix om någon annan sätter emot med annan förare som måste vara först. Är ingen av de 2 stipulerade först - inga pengar till någon.

Tur att jag satte lite pengar med mig själv. Förde just över en hundring från mitt sparkonto till mig själv.

Fegisar.

Skitbetting detta.. Tur att Stoner tar hem detta nästa år. Då ska jag bli rik. Till dess, katching i ditt konto.
Jag hoppas på Stoner nästa år men Jörgen var äckligt snabb i år, tack för katchinket :)

Pengarna skall lämnas över personligen:tummenupp

:confused:

Vad menar herrn? Du satte aldrig emot?

Okey, nu förstår jag, var ironisk över att du anspelade på Madhonda och att du förmodligen ville att vinsten skulle lämnas över personligen av ganska klara skäl.

Men tolkade du det som ett vad, så meddela mig hur/var du vill ha pengarna. För pengar är en hederssak. PM:a mig ett konto så får du dom.
Så får jag vakta min tunga i fortsättningen:D

Okey, nu förstår jag, var ironisk över att du anspelade på Madhonda och att du förmodligen ville att vinsten skulle lämnas över personligen av ganska klara skäl.

Men tolkade du det som ett vad, så meddela mig hur/var du vill ha pengarna. För pengar är en hederssak. PM:a mig ett konto så får du dom.
Så får jag vakta min tunga i fortsättningen:D

Aha, nu förstår jag med, du skulle skrivit ut allt det från början.

Och som svar så neeh, jag har träffat MadHonda tidigare i livet, i sporthojs barndom och det enda jag ville var att enkelt lura av henne pengarna :). Jag trodde faktiskt hon "skulle bita" på det eftersom hennes lööööv för Rossi är omätbar..

Vi har ju inte slagit vad, så då ska du inte heller föra över några pengar, det är en hederssak för mig. Håll ögonen öppna och betta emot när Qatar närmar sig 2011 ;), så får du kontonumret då :gnissla

2011!

100 pix: Randy de Puniet blir bästa ducati.
100 pix: Samma kille slutar topp 3 i totalen efter 2011-säsong.
50 pix: Samma kille kommer 2:a i premiären/Qatar.

Vem vågar?!

Last edited:
Man måste satsa för att vinna säger dem som vet (fast jag vinner sällan..)

Jag har uppdaterat första inlägget med vaden.

Jag har även designat om lite för att enklare se vad som är "race-vad", "säsongs-vad" och vad som är "övriga vad".

Hoppas det uppskattas. Detta kommer bli en halvtidstjänst framåt sommaren :)

200:- på Kenan Sofuoğlu som total vinnare i Moto2 2011
100:- På Stoner som MotoGP vinnare 2011

2011!

100 pix: Randy de Puniet blir bästa ducati.
100 pix: Samma kille slutar topp 3 i totalen efter 2011-säsong.
50 pix: Samma kille kommer 2:a i premiären/Qatar.

Vem vågar?!
Jag sätter emot på alla tre.

200:- på Kenan Sofuoğlu som total vinnare i Moto2 2011
100:- På Stoner som MotoGP vinnare 2011
Jag sätter emot på båda.

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back