Betalning vid köp av MINI från .......

Wheelie_micke

Wheelie_Micke
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
XR 125
Jag tänkte bara ställa en fråga till er som har köppt era minisar på www.riskok.se eller pocketbikes på www.pocketbikeimport.nu

Vet ni hur det går till med betalning o allt sånt vid beställning? Skulle vilja veta. jag är sugen på att köpa en men vet inte om jag vågar betala i förväg. :va

Tack på förhand // Micke

Wheelie_micke skrev:
Jag tänkte bara ställa en fråga till er som har köppt era minisar på www.riskok.se eller pocketbikes på www.pocketbikeimport.nu

Vet ni hur det går till med betalning o allt sånt vid beställning? Skulle vilja veta. jag är sugen på att köpa en men vet inte om jag vågar betala i förväg. :va

Tack på förhand // Micke

Förskottbetalning gäller nog på alla ställen, funkar bra :)

Jag hade själv bara handlat från dom som man tidigare har hört om. W-motoracing tex.

Wheelie_micke skrev:

Tack på förhand // Micke

Varför inte kolla på http://www.dealy.se/ där kan du köpa hos MYCKET SERIÖSA GUBBAR... där kan du direkt åka till deras lager och hämta... KONTANT :tummenupp

Tack så mycket för alla tips. kom gärna med fler om ni nu har några vill säga :hoppa
Är det värt att köpa en minimoto modell som bara kostar 2600-3000 ny eller är det bara skit modeller då?

MVH// Micke

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back