Betala för domän + webhotell?

Betala för R.oH hemsidan?

• Antal röstningar
    0

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Vill ni vara med och dela på domän och webhotell till R.o.H sidan?

Snackar ca 100-200 kr per år och gubbe.

Last edited:
Självklart skall vi pröjsa för en egen adress och plats på detta informativa internet. Har vi någon som är tillräckligt duktigt på att rikta ip mot adressen m.m. För sådana saker klara inte jag ut. Html fixar jag men resten är en vetenskap.

mailman e en hejjare på sånt :tummenupp

Otee skrev:
Självklart skall vi pröjsa för en egen adress och plats på detta informativa internet. Har vi någon som är tillräckligt duktigt på att rikta ip mot adressen m.m. För sådana saker klara inte jag ut. Html fixar jag men resten är en vetenskap.

Tycker vi kör på Cliche.

De verkar bra + att dom fixar ju allt till en.
Bara att beställa, sedan är det bara att vänta tills man får alla uppgifter såsom , inlogg och ftp adress mm.
Man behöver inte hålla på och rikta IP o grejor.

givetvis ska vi betala..
men 100-200/gubbe = 1300-2600:- (om vi e 13st som sidan säger) ..låter dyrt för en domän.. brukar det inte ligga på typ 800:- ?

...jag e på vilket som iaf :)

kajlyl skrev:
givetvis ska vi betala..
men 100-200/gubbe = 1300-2600:- (om vi e 13st som sidan säger) ..låter dyrt för en domän.. brukar det inte ligga på typ 800:- ?

...jag e på vilket som iaf :)

Detta är för domän och webhotell om jag har förstått det hela rätt :p

Det är ju så att vill man ha lite bandbredd så kostar det lite. 1300-2600 kr är faktiskt rena fyndet måste jag säga. Normalt för dessa pengarna får man kanske 1 till 2 GB.

Ok, jag tar dett a igen.

Cliche tar 950 spänn för 400 mb + tex www.roh.se /år.

Jaf skrev 100-200 kr per gubbe för att jag skulle vara på säkra sidan, att det inte blir dyrare.

Alltå 950kr delat på hur många som är villiga att betala.

Originally posted by Henke
Ok, jag tar dett a igen.

Cliche tar 950 spänn för 400 mb + tex www.roh.se /år.

Jaf skrev 100-200 kr per gubbe för att jag skulle vara på säkra sidan, att det inte blir dyrare.

Alltå 950kr delat på hur många som är villiga att betala.
[/
QUOTE]
Jag e med :tummenupp
Blir vi 13 som nappar så hamnar det hela på 75kr/man (rundat uppåt) :rock

Är juh ingenting för fasen...

Back