Besviken och förbannad.

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Hadde bestält kinamotos från gruppkop.se i september. dom skulle komma i December och det gjorde dom men.. antalet stämde inte med var som var beställt så att det han ta slut innan jag han komma och hämta dom. inget ont över detta. blev sen låvade 2st ur en annan bestälning. den skulle komma i januari, men samma sak där, inga hojar till mig där häller. Då kontaktade jag w-motoracing.se och fråga om dom hadde nåra hojar hemma, och det hadde dom så då låvade han att reservera dom till mig så att Christopher från gruppkop.se skulle kuna takontakt med han och fixa med betalningen och frakt. Nu i veckan skulle dom komma efter snart 6månaders väntan men,,,, Nu hade W-motoracing inga hojar plötsligt. :va
Man blit så förbannad att det ska vara så svårt att hålla vad man låvar.
efter 6 månaders vänta och löften och förhoppningar så kommer det inga endå..,, Mycket besviken! :kocko

Kolla annonsen längst ner till vänster här på sidan, de har hojar hemma som den där Christopher borde köpa åt dig.

RookieSM skrev:
Kolla annonsen längst ner till vänster här på sidan, de har hojar hemma som den där Christopher borde köpa åt dig.

Det är dom som jag kontaktade och då sa dom attt dom haddde hemma och att dom reserverade 2st till mig. Känner sig rätt lurad,

Annonsen jag menade är inte w-motoracing, försök igen, annars skrev du fel i första inlägget.

RookieSM skrev:

Jag har sedan dag ett erbjudit dom pengarna tillbaka, sedan försökt på alla möjliga sätt fixa fram nya hojar. Men även andra gruppköp jag hjälpt få hem hojar i min kontainer ville inte ställa upp.

Kommer nu betala tillbaka pengarna till alla oavsett tjafs, vill inte ha några problem men det skapade kinesen fint för mig.

Sen har jag även varit i kontakt med andra gruppköp, men dom överpriserna som finns där är inte roliga. Då jag får betala alla saknade ur egen ficka ändå.

Som tur väl är så har alla varit förstående villket jag är väldigt glad över, men känns ändå så otroligt pinsamt att detta hänt.

Har nu kommit fram att det fanns kvar 2 st hojar så man kanske får dom endå.. Hoppas att det inte traslar nå mer och att frakten går fort.
Vill inte klanka ner på Thunderboy och alla på gruppkop.se det är inte deras fel att det har blivit så här.
Dom gör ett bra jobba med att samårdana och fixa allt.!!

UrbanTiger skrev:
Det kan inte stämma.

Det finns nya minisar på hyllan på www.minimotos.nu det är inga konstigheter.
Hyllpris 2.600:- + 300:- i frakt. I omgång 5 kostar dom 2.190:-

Missförstånd mellan mig, nasholm och w-motoracing. Hojarna fanns hemma men då Andreas själv inte var där så blev det missförstånd.

fan vad sne men blir på oserijösa företag.. W-motoracin... Har försökt at få tag på dom nu i 2veckor utan att lyckas. Dom skulle skicka 2hojar direkt till mig sa dom men har det kommit nå hojar.. NE.. o inte får man tag på dom för att kolla om dom ens har skickat dom. Börjar bli jävligt less på allt det här nu.. Kommer dom inte nästa vecka så tar jag pengarna och gör nått annat för dom. och om dom skickar dom inte förens nästa vecka så ska dom fan få st o mögla på posen ..

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande