Besvärlig köpare

såg zoraxx köpa cement och en stor hink i järnaffären :machinegu

men nu är jag nyfiken hur det gick för dej och jag hoppas att det löste sej för dej

Last edited:
Säljaren blev kanske så rädd för honom att han ringde polisen? OCh just nu sitter Zoraxx i häktet? Så länge man fått sin kråka på papprerna så hade jag gärna tagit en natt en i en fyllecell :yoparty

Hur gick det?

En sak som funkar på vissa är ju annars att man ringer deras föräldrar.. Eftersom de uppenbarligen inte växt upp nog för att hantera ärendet så ringer man Mamma o Pappa.. Det är ju lite nergraderande att bli påhoppad av förädrarna när man är "vuxen" och det sätter oftast en eld i baken på halvuxna snorungar.

Jo då.
Han skulle komma till stan men dök inte upp. Så jag ringde till hans jobb o efterlyste honom. Sen fick jag ett sms att papperen låg i gasolluckan på en husvagn utanför mitt garage (vet inte hur den kom dit för tydligen hade han inte varit i stan.)
Kollade regnumret på transportstyrelsen idag o nu står det att det har varit två ägare på hojen i stället för en som tidigare. Så papperen kommer väl i nästa vecka.
Fredag nästa vecka så rullar jag till Kalmar o besiktar (finns inga tider på ön)
Så nu saknar jag bara nå däckvärmare o ett skinnställ som skulle varit med men aja, man kan inte få allt som utlovas :-P

Jo då.
Han skulle komma till stan men dök inte upp. Så jag ringde till hans jobb o efterlyste honom. Sen fick jag ett sms att papperen låg i gasolluckan på en husvagn utanför mitt garage (vet inte hur den kom dit för tydligen hade han inte varit i stan.)
Kollade regnumret på transportstyrelsen idag o nu står det att det har varit två ägare på hojen i stället för en som tidigare. Så papperen kommer väl i nästa vecka.
Fredag nästa vecka så rullar jag till Kalmar o besiktar (finns inga tider på ön)
Så nu saknar jag bara nå däckvärmare o ett skinnställ som skulle varit med men aja, man kan inte få allt som utlovas :-P

Skicka regnr (ex RRR222) som SMS till 72503. Svar direkt om bytet är klart :tummenupp

Men vilken mupp. Hur svårt kan det vara egentligen? Ska man behöva hålla säljaren i handen och promenera tillsammans till närmaste brevlåda eller?

Men vilken mupp. Hur svårt kan det vara egentligen? Ska man behöva hålla säljaren i handen och promenera tillsammans till närmaste brevlåda eller?

Brukar jag kräva, om de inte vill låta mig posta papprena. Ser ut som att det är något jag kommer att fortsätta med! :tummenupp

'''lika bra detf faaxt nu
är jag cfull some e
n apa.''men verkar som en bra kide.

kör hårt kompidds.

Feast sdu vrt RTT DEK l´tid öär säljaren son sajKA POSTA PAPPRENA'+''''''''+'''''+'+?

HAHAHAHAHHAH!!! vilken skillnad, vissa brukar säga att spriten gör dom smartare, inte i detta fallet. :tummenupp

Schkål! :banana

är jag cfull some e

kör hårt kompidds.

Feast sdu vrt RTT DEK l´tid öär säljaren son sajKA POSTA PAPPRENA'+''''''''+'''''+'+?

Skönt att man inte är ensam om att skriva här på fyllan.. Alltid lika roligt dagen efter när man tittar och finner.:D:tummenupp

Om jag köper något brukar jag försöka få posta ägarbytet själv så det verkligen blir gjort.

Vad står det i kontraktet om tillbehören?

Om killen inte har några betalningsanmärkningar är det säkert effektivt att anv kronofogden för att att få grejorne/pengar tillbaka.

är jag cfull some e

kör hårt kompidds.

Haha... godmorgon! Armerad kepa? ;)

Säljarens ansvar, men även mitt intresse så därför ser jag till att det verkligen blir gjort, och det direkt då köpet görs upp.

Haha... godmorgon! Armerad kepa? ;)

Säljarens ansvar, men även mitt intresse så därför ser jag till att det verkligen blir gjort, och det direkt då köpet görs upp.
God morgon :) Ska aldrig dricka vodka i såna mängder igen. Och definitivt inte öppna datorn när jag knappt ser skärmen. Hahah, ja fy fasen. Många ipren går det nog åt idag. Sorry alla, för mitt fylledravel.

God morgon :) Ska aldrig dricka vodka i såna mängder igen. Och definitivt inte öppna datorn när jag knappt ser skärmen. Hahah, ja fy fasen. Många ipren går det nog åt idag. Sorry alla, för mitt fylledravel.

Haha, ingen fara, du tycks vara ett trevligt fyllo. Dessutom lyckades man efter en sju-åtta genomläsningar och lite funderande ju lista ut att du faktiskt försökte säga något, och en stund och några ytterligare genomläsningar senare även vad... :hihi :fyllisar

haha det är lungt vi hade lite roligt bara hoppas att du inte har för ont i :huvet :yoparty

haha det är lungt vi hade lite roligt bara hoppas att du inte har för ont i :huvet :yoparty
Jag mår som jag förjänar. Efter all den arbete jag la ner på supandet så ska det ju kännas
headache.gif

Om bara Konstapel Kopparslagare nu kunde ta lite tjänstledigt från klämtandet. :smasha

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla