bestyckningsfråga

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
sätter denna tråd här då jag tycker de funka bättre för stånkor i detta forum.

iaf..har byttat avgasspoffen o bestycka upp den..tänkte höja nålen ett snäpp till för jag tror den får för lite på låga varv.
har bara öppnat upp luftburken lite grann...har tejpa för resten av hålen för att den bluddrar till lite på jättelåga varv när man gasar på fort..men de satt tydligen ett 152 munstycke från början vilket verka funka hyffsat..de satt ett 62 på lågen..men jag bytte till 68 o då gick den grymt mycke bättre.. :yoparty
MEN. nu har den börja vilja gå ryckigt o blöddra till lite emellanåt när jag ligger på lägre varv,eller jämna varv, den hackar lixom..de gjorde den inte innan bytet av lågfarten..men den gick iaf mycke bättre men större lågf.
jag vill ju höja nålen för att få liiite mer soppa så jag kan öppna upp burken helt..
men vad gör dessa ryckningar/poffar..
verka som den skulle få för mycke av de goda men ändå vill den ha mer om jag öppnar burken helt..

låter ganska struligt men hoppas nån fattar vad jag menar :va

nåra ideer???
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top