Har införskaffat en R6:a som förutom en BOS slip-on är orginal. Jag tänker skaffa någon typ av sportfilter och undrar nu om det är lika bra att gå upp något i bestyckning för att få ut mer från motorn.
I så fall, ska man byta både hög o lågfart?
I så fall, ska man byta både hög o lågfart?