Laggie
Guest
Borttagen post...
Borttagen post...
Borttagen post...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De bästa är naturligvis att inte ha någon luftburk alls, men om man nu vill ha en ljudämande burk för att hålla skiten borta från ett filter så ska man såga så mycket hål som möjligt, men på en xr 600 räcker det bra med endast ett hål/flera motsvarande 80mm, ang besty med dessa ingrepp o dina atrealjer så skulle jag utgått från lågfart 68 o hfart 160" sedan gör du fullgasrepor o kollar färgen på stiftet, (ska nog ner något steg på h-f)Laggie skrev:Vet någon vilken bestyckning jag borde ha på min förknasare?
Det är ju wiseco högkompkolv, portade kanaler och MIG? effektrör på den och enligt förra ägaren trodde han att förgasaren var orginal, borde den inte pillas lite med?
Den går ju inte dåligt men jag saknar referenser på HUR bra den ska gå..
Dessutom, ska jag göra extra hål i luftburken? isf hur stora för att underlätta andningen.
Ja det är därför den stuper. Bra tecken då finns det mos att hämtaLaggie skrev:Glömde bort att jag bände bort en liten plastbit under sadeln så själva hålet in till luftburken skulle få det lättare att andas.
Kan det vara den extra luften som gör att min cykel dör då man drar full gas från tomgång?
Har fortfarande inte haft tid att plocka ner förgasaren och kolla munstyckerna, ska testa att höja och sänka nålen då också och kolla om det hjälper.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |