ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ok..tänkte höra lite om bestyckning på min xr600 o neeej jag lämnar inte in den för bänkning då jag tycker jag har lite kläm på de här med bestyckn på xr,n.
har gjort de klassiska o såga upp luftburken lite o den går bättre o bättre ju mer luft o soppa den får.
nu känner jag ganska lätt när den går bättre vid varje bestyckning..
är de bra o bestycka upp så länge hojen går bättre för varje gång? finns de nån gräns av nåt slag? om nån nu förstår
sen undra jag om de e bättre o flytta på nålen o sen bestycka eller är de bättre o bara bestycka?
när jag var in o skulle köpa lågmunstycken så var max på lågfarten som hade 65, boost2 rekomendera 68 till mig har jag för mig.
(nån som vet vart jag hittar större)..(kehin)
jag känner att den tvekar längst ner i botten sen jag öppna luftburken lite till, på högen vart den starkare då jag öppna upp o bestycka upp.
tankar o funderingar
nu känner jag ganska lätt när den går bättre vid varje bestyckning..
är de bra o bestycka upp så länge hojen går bättre för varje gång? finns de nån gräns av nåt slag? om nån nu förstår
sen undra jag om de e bättre o flytta på nålen o sen bestycka eller är de bättre o bara bestycka?
när jag var in o skulle köpa lågmunstycken så var max på lågfarten som hade 65, boost2 rekomendera 68 till mig har jag för mig.
(nån som vet vart jag hittar större)..(kehin)
jag känner att den tvekar längst ner i botten sen jag öppna luftburken lite till, på högen vart den starkare då jag öppna upp o bestycka upp.
tankar o funderingar