Hej
har en gsxr 1100 -90 med motor från -90 eller 91 säljaren osäker
är iallafall 1127 och cv36
Rev ner förgasarna idag då en hade hängt sig och flödade hela tiden,
Såg då ett lite konstigt fenomen på alla trottelnålar satt clipset i näst yttersta läget, så nålen kommer näst längst ner mot munstycket, utom för 3ans cyl där nålen var i yttersta läget alltså längst ner mot munstycket
varför detta?
hur ska dom vara ställda i en för övrigt original motor förutom ett V&H supersport samt 115-munstycken?
ska det vara 115-munstycken eller bör jag byta till större
kände även vid provkörning efter ihopmontering att hojjen gick ryckigt och hoppigt vid jämn gas, men drog fint vid gaspådrag, vad ´kan vara fel då?
har sökt på forumet ett par timmar nu men inte hittat några bra svar...
många frågor blev det, tacksam för svar
/Ronny
har en gsxr 1100 -90 med motor från -90 eller 91 säljaren osäker
är iallafall 1127 och cv36
Rev ner förgasarna idag då en hade hängt sig och flödade hela tiden,
Såg då ett lite konstigt fenomen på alla trottelnålar satt clipset i näst yttersta läget, så nålen kommer näst längst ner mot munstycket, utom för 3ans cyl där nålen var i yttersta läget alltså längst ner mot munstycket
varför detta?
hur ska dom vara ställda i en för övrigt original motor förutom ett V&H supersport samt 115-munstycken?
ska det vara 115-munstycken eller bör jag byta till större
kände även vid provkörning efter ihopmontering att hojjen gick ryckigt och hoppigt vid jämn gas, men drog fint vid gaspådrag, vad ´kan vara fel då?
har sökt på forumet ett par timmar nu men inte hittat några bra svar...
många frågor blev det, tacksam för svar
/Ronny