Tja.
Jag har en KTM 450 SMR med akra helsystem.
Bestyckningen är förmodligen orginal och den går åt helvete för snålt.
smäller vid avslag och på tomgång börjar grenrören glöda lite lätt om den får stå still en stund.
Hur mycket måste jag gå upp i huvud resp lågfart?
Någon som har en liknande hoj som kan tala om på ett ungefär hur stora munstycken jag behöver, samt läge på nålen.
Hur ser grundinställningarna ut för blandskruven?
jag har även hittat en relativt grov spricka som jag inte hunnit åtgärda än, hur mycket kan detta påverka avgassmällar och glödande grenrör?
Tack // Linus
Jag har en KTM 450 SMR med akra helsystem.
Bestyckningen är förmodligen orginal och den går åt helvete för snålt.
smäller vid avslag och på tomgång börjar grenrören glöda lite lätt om den får stå still en stund.
Hur mycket måste jag gå upp i huvud resp lågfart?
Någon som har en liknande hoj som kan tala om på ett ungefär hur stora munstycken jag behöver, samt läge på nålen.
Hur ser grundinställningarna ut för blandskruven?
jag har även hittat en relativt grov spricka som jag inte hunnit åtgärda än, hur mycket kan detta påverka avgassmällar och glödande grenrör?
Tack // Linus